Ivo Geplaatst 20 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 20 februari, 2015 Na lange tijd hebben we weer een garage waar je je eigen bolide ten toon kan stellen. Het toevoegen van voertuigen is echter wel voorbehouden aan Full Members. Iedereen kan wel de voertuigen zien en eventueel commentaar geven op foto's Mochten er vragen zijn of mis je iets, laat ons dit dan even weten en wij kijken of het aangepast kan worden. Veel plezier met De Garage
Vdub Geplaatst 20 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 20 februari, 2015 we zijn momenteel bezig met de vertaling naar het Nederlands, de aankomende dagen zullen er dus nog Engelse teksten in voorkomen
BARRY_TDI Geplaatst 20 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 20 februari, 2015 Na lange tijd hebben we weer een garage waar je je eigen bolide ten toon kan stellen. Het toevoegen van voertuigen is echter wel voorbehouden aan Full Members. Iedereen kan wel de voertuigen zien en eventueel commentaar geven op foto's Mochten er vragen zijn of mis je iets, laat ons dit dan even weten en wij kijken of het aangepast kan worden. Veel plezier met De Garage Ik ben zo vrij geweest om het te testen
dieseltje Geplaatst 20 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 20 februari, 2015 lukt mij nog niet. komt met melding dat ik wachtwoord moet invoeren.
wheeler Geplaatst 20 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 20 februari, 2015 ja kwam bij mij ook, maar als je dan daarna de foto toevoegt werkt het wel.
BARRY_TDI Geplaatst 20 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 20 februari, 2015 @@dieseltje bij mij was de foto te groot
dieseltje Geplaatst 21 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2015 @@BARRY_TDI idd dat wat 's. heb een gerescalede foto genomen en die werkt wel.
wulfke Geplaatst 21 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2015 bij het ingeven van een kostprijs van bvb een modifiactie dan mag je geen bedrag intikken met cijfers na de komma, anders geeft ie ook foutmeldingen
bandenman Geplaatst 21 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2015 Bij mij werkt mijn garage ook niet, blijft om inlog gegevens vragen...ook na toevoegen van een foto....
Ivo Geplaatst 22 februari, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2015 Als je dan op annuleren druk moet je een foutmelding krijgen, daarin staat wat er niet goed gaat. Als je een popup krijgt om je inlog gegevens in te vullen doe je iets wat het systeem niet accepteert.
wheeler Geplaatst 22 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2015 het gekke bij was, als je hem nu doet aan passen en de foto erin zet doet hij het wel, bij mij tenminste dan!
gerjol Geplaatst 22 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2015 Wat mag de maximale bestandsgrootte van de foto zijn. Bij de overige forum items mag nu 4 Mb toevoegen (was voorheen 400 kb dacht ik)
Ivo Geplaatst 22 februari, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2015 Aangepast naar 2MB 1600x1200px 1
wulfke Geplaatst 27 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 27 februari, 2015 De garage is in trek ! mooi extra in vergelijk met de vorige site. Ik mis wel de info bij de stemming (sterren geven) er staan soms al sterren bij maar ik weet niet meer of ik al gestemd heb, hij geeft steeds dat de stem bewaard is (zou makkelijk zijn als er een melding komt dat ik al gestemd heb of dat stemmen niet meer mogelijk is)
Ivo Geplaatst 27 februari, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 27 februari, 2015 Dat komt denk ik omdat je die kan aanpassen nadat je een rating hebt gegeven Ik kan die optie uitzetten en kijken wat het dan doet 1
Vdub Geplaatst 27 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 27 februari, 2015 Heb ook even de zustermerken en modellen toegevoegd
Ivo Geplaatst 27 februari, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 27 februari, 2015 Meteen even gebruik van gemaakt
Aanbevolen berichten