Ga naar inhoud

Mooi (murano) rood is niet lelijk…..;-)


MarCCel

Aanbevolen berichten

post-3274-1423829510,1727_thumb.png

 

Vandaag het laatste vakantiegeld opgemaakt….de huidige CC moet plaats gaan maken voor een verse.

Met jawel een rood interieur….dit is volgens mij het gekste wat ik ooit gedaan heb ;-)

O ja mocht er nog interesse zijn in m'n huidige CC laat maar weten…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vraagt natuurlijk wel om meer foto's .. als e buitenzijde oranje is vind ik het bv. niet mooi.

 

Komt goed... Ik heb nog geen goede foto's kunnen maken (auto komende week ophalen) die van mij is met.zwart van buiten.

Het was inderdaad even :blink2::blink2: maar ik vind de combi wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het er wel mooi uitzien, alleen jammer dat er ook niet een stukje rood in de deurpanelen verwerkt zijn.

 

 

Stukje van de onderkant van de armleuning zou al mooi genoeg zijn. Kun je altijd laten doen natuurlijk. Stoelhoes extra bijbestellen bij de auto en door een interieurbedrijf laten maken. Dan is het exact gelijk en is het absoluut klasse en apart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Erg mooie auto Marcel! Wat voor motor ligt erin? Dit model cc is aan de straatstenen niet te slijten, kreeg ook al een voorstel op een 2013 model.

Het is dezelfde motor als ik al had een 1.8 TFSI met het verschil dat dit een DSG7 is, wat rijd dat heerlijk :)

Ik vind persoonlijk deze achterkant een verbetering ik was nooit zo weg van de ronde versie….

Tja nu weer opnieuw beginnen met de mod's vandaag het "rollo"knopje maar als eerste voor de garagedeur :roll:

Ook de DRL lampjes moeten er weer aan geloven naar led (of compleet nieuwe ledkoplampunit's lol)

Voetverlichting (rood) bijpassend aan de stoeltjes :embarassed:

enz enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkoopt voor geen meter idd. Nieuw is hij niet meer te bestellen en er staan nog zat voorraad modellen. Kennis werkt bij Martin schilder en vertelde dit verhaal. Hij zij dat iedereen hem prachtig vond maar ze bestelde toch een variant. Kon bij hem een nieuwe dikke cc uit voorraad kopenmet 10.000 korting omdat ze er niet vanaf komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkoopt voor geen meter idd. Nieuw is hij niet meer te bestellen en er staan nog zat voorraad modellen. Kennis werkt bij Martin schilder en vertelde dit verhaal. Hij zij dat iedereen hem prachtig vond maar ze bestelde toch een variant. Kon bij hem een nieuwe dikke cc uit voorraad kopenmet 10.000 korting omdat ze er niet vanaf komen.

Volgens mij is de voorraad op, ik kan in ieder geval niks samenstellen op de vw site maar dat kan ook komen doordat PON gestopt is met de verkoop in NL...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden