Ga naar inhoud

Schakelpook passat 3c vervangen


wulfke

Aanbevolen berichten

Staat hiet bij ons op het werk een 3AA/B7 met standaard dezelfde pook als ik heb ingebouwd. Dus mogelijks gewoon 1 op 1 over te zetten naar een 3c of is de kader van een 3AA toch net iets anders ?

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer mooie en duidelijk beschrijving !!

 

Maar dat raampje, op de eerste foto "trek" je omhoog begrijp ik?

 

Mijn pookknop en pookzak zijn ook moeders mooiste niet meer en ik vind dit een hele mooie upgrade !

 

Klopt,

het raampje inclusief de pookzak kan je omhoog schuiven, de pookknop zelf zit nog vast op de as.

Door alles omhoog te schuiven kan je aan de slangklem om de pookknop los te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een kleine aanvoeling op deze handleiding. Ik had geen geduld om de oude nietjes terug te plaatsen dus heb ik met een handtekker gedaan. Eerst geprobeerd op het oude frame maar dat ging fout. Plastic is te hard. Na het opwarmen met een warmtelucht föhn ging perfect.

post-13700-1423829585,8089_thumb.jpg

post-13700-1423829585,9027_thumb.jpg

post-13700-1423829585,6371_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb via Ebay een Golf 7 pook besteld (5G1 711 113 C) en de hoes is inderdaad iets krapper dan het passat frame.

Maar met een beetje rekken en strekken is het best te doen.

Misschien een tip: ik heb dubbelzijdig vloerbeddeking tape gebruikt om de hoes mooi op z'n plek te krijgen.

post-18776-1423829596,1208_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.ebay.de/itm/VW-PASSAT-3C-ICT-LEDER-SCHALTKNAUF-MANSCHETTE-SCHALTSACK-BELEUCHTET-LED-/371106523850?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3APassat+Variant&hash=item5667ac2aca

eentje met verlichting in

ik heb modell 3 hiervan gekocht en gemonteerd destijds , nog steeds in volle tevredenheid , heb gekozen voor de rode verlichting , past bij de rest van de verlichting

grz guy

 

Ik neem aan dat ze die ook in 6bak hebben?

 

Gr. Edwin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.ebay.de/itm/VW-PASSAT-3C-ICT-LEDER-SCHALTKNAUF-MANSCHETTE-SCHALTSACK-BELEUCHTET-LED-/371106523850?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3APassat+Variant&hash=item5667ac2aca

eentje met verlichting in

ik heb modell 3 hiervan gekocht en gemonteerd destijds , nog steeds in volle tevredenheid , heb gekozen voor de rode verlichting , past bij de rest van de verlichting

grz guy

 

Ik neem aan dat ze die ook in 6bak hebben?

 

Gr. Edwin.

 

jep als je model aangeeft dan kan je ook kleur aangeven van de verlichting en welk type cijfer aanduiding

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden