Ga naar inhoud
  • 0

Goed alternatief voor de RNS510


Fopperr

Vraag

Nadat mijn 510 een 2e x gejat is, wil ik echt van de 510 af. Ook geen 310/315 of een goede imitatie. Ook wil ik geen navilock oid.

 

Ik zie JVC, Kenwood voorbij komen, maar weet niet of dat werkelijk wat is. Wat voor een alternatieven kennen jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Google maps heeft natuurlijk een mobiele dataverbinding nodig, en zo'n app niet. Kan natuurlijk een voordeel zijn bij international reizen of een krappe databundel.

 

Goed om te horen dat de combi goed werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb idd TomTom west-europe gedownload. Erg fijn navigeren, vooral door het duidelijk aangeven van de juiste rijbaan. Heb voor TomTom gekozen omdat ik daar de meest positieve recensies over gevonden heb en omdat ik zelf jaren een TomTom heb gebruikt en was daar tevreden over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren,

 

Even ter kennis geving voor mijn persoontje... :mrgreen:

 

Ik ga vanmiddag proefrijden met een B7 Variant :angel: , met dus (vermoedlijk) de standaard RNS510 erin.

Hierin zin geen navilock. (VInd dit eigenlijk ook niet heel mooi, maar als ik het lees is het wel te adviseren.)

 

Maar wat ik me afvroeg, Ik heb de Pioneer Avic F850BT in mijn huidige auto zitten.

Ik ben hier zeer tevreden mee.

 

Maar kan deze pioneer dan ook in de B7 gezet worden, want mocht het zo zijn en mijn auto word leeg geplunderd?

En hoe zit het dan met de Stuurwiel bedieining?

 

Hoor het wel.

 

Laterss

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden