Ga naar inhoud
  • 0

Kabel flashen


markvanliempt

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Kunt gewoon nederlands installeren enige wat je dan hebt is dat de updates later uitkomen maar dat is voor mij geen probleem.

 

 

Nee deze is in Nederlands vag-Com

 

zie linkje :arrow:alles in NL

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De randstad kabel is niet echt Nederlands, het programma is slechts gedeeltelijk vertaald, de menu's en de knoppen zijn vertaald, maar de meeste andere termen zijn gewoon in het Engels. Je kan ook met deze kabels met de VCDS updates werken die je download van de Ross Tech website.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Rolf,

 

Ik heb de kabel van Randstad, geleverd met NL software, maar je kan gewoon met de Engelse versies werken... Ook met de beta's zodanig dat je altijd met de nieuwste versies kan werken, en niet op vertalingen moet wachten.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waar zou nu echt dat grote prijsverschil zitten tussen een originele kabel en een goedkope van een paar tientjes waar je hetzelfde mee kunt doen?

De hardware is volgens mij precies eender.

Het verschil van pakweg 350 Euro zou je dan alleen betalen voor levenslange updates en eventueel support op de Ross-tech site?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Waar zou nu echt dat grote prijsverschil zitten tussen een originele kabel en een goedkope van een paar tientjes waar je hetzelfde mee kunt doen?

De hardware is volgens mij precies eender.

Het verschil van pakweg 350 Euro zou je dan alleen betalen voor levenslange updates en eventueel support op de Ross-tech site?

Plus dat je bij de originele kabel geen last hebt dat hij het niet meer doet.

En er dus ook niet om hoeft te denken dat je internet op de pc niet per ongeluk een update doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou Alfred

 

Het is wel heel groot verschil met Nep kabel of een echt kabel

 

1 het kwaliteit kasje van zo nep niet de just pas vorm,

2 het usb kabel is dunner zo 4,5 mm dik en 140 cm lang vs met de oem 6,0 mm dik en 190 cm lang,

3 en zo chinees geen update dus één maal ver's nr voorbeel 10,6 enz vs staan nooit nr op de kasje maar op de pc met internet update tot nu

4383_G_1382349268126.jpg

 

 

4 vaak zo chinees kom vaak niet op de menu erin vs oem geen last ervan

vcds2.png

 

 

 

5 Het hardware is zeker heel anders van nep en van oem maak zo nep kasje maar open en van de oem dan ziet je het echt groot verschil in kwaliteit bijde kasje

 

CB6D2C69BAFF6906EA9F25F0DCD0D756.jpg

 

 

 

6 Dit soort dingen kun je schudden bij de kabels vanuit china

Geen support Kabel stuk ? geen service

Defecte CD met software, wel één krijgt geen reactie, ander krijgt nieuwe cd opgestuurd en volgende krijgt een link waar te downloaden ( willekeur )

Updaten is er niet bij dus werken met software die bijgeleverd is en thats it !

Nieuwe software uit china via een ander gekregen, werkt niet !

Nieuwe VAG wagen gekocht over 3 jaar ? heel grote kans (99%) dat je kabel niet meer werkt.

 

Dus tsja waar liggen je afwegingen in deze ?

 

Ook de kabels van de aanbieders hoor je verschillende reactie's over !

 

Sommige doen het niet

sommige doen het perfect

maar er zijn er ook die het maar 3 keer doen en dan noppes nada meer.

Dan wordt er verkondigd vanuit de orginele leveranciers dat er ook kables zijn die je BC kunnen beschadigen, en in hoeverre deze berichten als waar gezien moeten worden ??? vertel het me maar !!

 

Maw, let goed op wat je aanschaft via chinese site's of wat er wordt aangeboden via marktplaats en dat soort site's

 

 

 

Zie deze link van een oem Vag-Com Kabel :arrow:http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=115&t=24766&start=10680#p646670

 

 

file.php?id=48328&t=1

 

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Rolf,

 

Ik heb de kabel van Randstad, geleverd met NL software, maar je kan gewoon met de Engelse versies werken... Ook met de beta's zodanig dat je altijd met de nieuwste versies kan werken, en niet op vertalingen moet wachten.

 

grtz, dre

 

 

Dat was dus voor een aantal jaren terug dus niet zo.............

En ik durf niet te zeggen dat je iedere kabel met alle talen software gebruiken kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden