Ga naar inhoud
  • 0

Climate control verlichting werkt niet


mwouters91

Vraag

Hallo,

 

ik heb sinds ik mijn 3b heb een probleem met het gedeelte van de climatecontrol. Er zit totaal geen verlichting in, dus ik zie 'savonds niet wat ik instel. Ook de knop van de achterruit verwarming brand niet, alleen bij het indrukken. Dit geldt ook weer voor de gevarenlichten, ook deze moet ik op de tast vinden, maar als ik hem indruk doet ie t wel? Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

 

gr,

 

Michael

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je zekeringen kunt doormeten dan kan je toch ook de kabel doormeten ?

Clima kan je er zo uithalen. Dan kijken of er spanning staat op de kabel. Dan kan je bepalen of het in de kabel zit of in het climadeel zelf.

Werkt alles wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En het rare aan dit probleem is dat de rest van de verlichting (waarschuwingslichten etc) ook niet werkt alleen als je de knop indrukt. Dus dit staat weer los van de clima. Lijkt erop alsof er dus op de een of andere manier centraal ergens geen stroom doorgestuurd wordt?

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan lijkt het erop dat de aansluiting van je dash verlichting op een centraal knooppunt los is.

Je hebt dan een stroomloop schema nodig om die op te sporen.

Zal vanavond wel even kijken of ik die voor je kan vinden.

 

Wat je nog wel even kunt checken is of je verlichting op je radio ook spanning geeft (pin 6 van de ISO voeding stekker)

Als daar ook geen spanning op staat is het zeker dat je aansluiting los is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden