Met de juiste setup is zo'n 220 echte PK's mogelijk, de standaard 150 PK van de 1.8T motor is gemeten op de krukas en is effectief dus iets van 135 PK.
Naast de K04 worden grotere injectoren (310cc/min of 440cc/min ipv de standaard 270cc/min) geinstalleerd samen met een verstelbare benzinedrukregelaar en drukmeter.
Eventueel wordt nog een groter LMM huis (V6) ingezet met de standaard sensor.
De chip wordt waarschijnlijk door Upsolute tuning (Eexterveen) geleverd obv de K04 en 5 bar benzinedruk met de standaard injectoren. Met de grotere injectoren, V6 LMM huis en regelbare benzinedrukregelaar kan ik dan het eea afstellen.
Later is het plan om een termische pakking tussen inlaatspruitstuk en kop te zetten (New South Performance) en een grotere intercooler (FMIC) te plaatsen om de inlaattemperatuur te verlagen.
Vraag
DM
Eindelijk is'ie er dan:
Met de juiste setup is zo'n 220 echte PK's mogelijk, de standaard 150 PK van de 1.8T motor is gemeten op de krukas en is effectief dus iets van 135 PK.
Naast de K04 worden grotere injectoren (310cc/min of 440cc/min ipv de standaard 270cc/min) geinstalleerd samen met een verstelbare benzinedrukregelaar en drukmeter.
Eventueel wordt nog een groter LMM huis (V6) ingezet met de standaard sensor.
De chip wordt waarschijnlijk door Upsolute tuning (Eexterveen) geleverd obv de K04 en 5 bar benzinedruk met de standaard injectoren. Met de grotere injectoren, V6 LMM huis en regelbare benzinedrukregelaar kan ik dan het eea afstellen.
Later is het plan om een termische pakking tussen inlaatspruitstuk en kop te zetten (New South Performance) en een grotere intercooler (FMIC) te plaatsen om de inlaattemperatuur te verlagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
27
11
5
5
Popular Days
11 nov
13
29 nov
12
10 nov
10
3 okt
5
Top Posters For This Question
DM 27 posts
Turbo-Variant 11 posts
Vdub 5 posts
Turboman 5 posts
Popular Days
11 nov 2005
13 posts
29 nov 2005
12 posts
10 nov 2005
10 posts
3 okt 2005
5 posts
Popular Posts
DM
Van 0-100 schat ik tussen de 7-8 seconde, wellicht iets minder snel, ik ben niet zo'n goed chauffeur. Wat ik uit K04 verhalen hoor wordt het beest pas echt wakker in de 3de/4de versnelling. De K04
DM
PM even je e-mail adres dan mail ik je de laatste versie. Als input voor de sheet heb je ook de injector doorvoer bij de gebruikte benzinedruk nog en de lokale luchtdruk. De eerste weet ik niet va
DM
Het is een algemeen misverstand dat een intercooler (SMIC of FMIC) vermogen kan leveren, dat doet het motorblok. Een IC kan wel zorgen voor een lagere luchttemp. waardoor per inhoudsmaat meer zuurstof
60 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten