Ga naar inhoud

Photoshoot Dieseltje


dieseltje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

heb je je auto nou al gewassen? ;-)

jee Peter niet zo ongeduldig. Had twee auto's te wassen. Die van mijn vriendin was ook aan een wasbeurtje toe.

hierbij twee foto's aan de tweede is te zien waarom ik spoorverbreders wil hebben.

post-2559-1423822245,7943_thumb.jpg

post-2559-1423822245,9036_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx jeroen.

Volgende keer kom ik weer ff bakkie doen. Had nu ff te weinig tijd. moets immers 2 auto's wassen en ben maar ff bij de wasstraat in driebond geweest.

zelf met borsteltje aan de slag en dan met maquiars doek droog maken.

is wel het snelst ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spoorverbreders zouden geen kwaad kunnen. Maar tsja dan zit je ook eerder tegen een stoeprand met je mooie velgen.

 

Hoe gaat het nu met het slippen van de automaat? Hebben ze daar gisteren ook naar gekeken/advies voor gegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was volgens Jos niets mee aan de hand. Hij heeft de bak met Vag-Com uitgelezen. Geen storingen.

ook heeft hij een stukje gereden en merkte wel dat hij in z'n drie lang doortrekt, maar dat hoort wel bij de bak.

Ik hou t in de gaten. mocht t toch de spuitgaten uitlopen dan kan ik altijd nog aktie ondernemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je je auto nou al gewassen? ;-)

jee Peter niet zo ongeduldig. Had twee auto's te wassen. Die van mijn vriendin was ook aan een wasbeurtje toe.

hierbij twee foto's aan de tweede is te zien waarom ik spoorverbreders wil hebben.

 

Tja, je steekt ons ook zo aan met je enthousiasme! :lol::lol:

 

Mooie bak hoor, ziet er top uit zo!! :shock::P

 

Hoeveel cm is ie nou omlaag gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft mooi!

 

Zou achter wat meer doen, 15/20mm, en voor 10mm. Denk ook aande langere bouten en wat voor soort (kegel/kogel).

Ik heb al 1 setje van 10 mm via ebay gescoord

Nog ff de juiste bouten erbij en dan heb ik t setje voor de voorkant binnen

Achter idd 15 tot 20 mm ziet er dan voller uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3,5 cm voor en achter

 

Zou je voor de grap de hoogte tot de wielkast voor en achter eens op willen meten voor me? Ik heb het gevoel dat de mijn best laag ligt voor en standaard sportonderstel...

 

Bij mij:

voor: 64.5 cm

Achter: 66 cm

t regent mij nu teveel.

moet eerst droog zijn 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is:

 

voor: 66,3

achter 65,5

 

Bij mij

voor 67,5 cm

Achter 67 cm

 

zal denk ik nog wel ietsje zakken maar vind dit al lekker laag.

Ben heeeeel tevreden hoe de auto nu rijdt, stuurt en handelt.

Lijkt bijna een totaal andere auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3,5 cm voor en achter

 

Zou je voor de grap de hoogte tot de wielkast voor en achter eens op willen meten voor me? Ik heb het gevoel dat de mijn best laag ligt voor en standaard sportonderstel...

 

Bij mij:

voor: 64.5 cm

Achter: 66 cm

 

En Peter komt t overeen met wat jij ingedachte had?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 16 inch.... maar meer als een cm is het toch niet antonio?

 

@ Dieseltje: ik ben heel tevreden! Thnx voor de info. Betekent in ieder geval dat ik niet perse gelijk hoef te verlagen. Een goede indicatie voor mij om e.e.a. financieel af te wegen. Ik heb trouwens nu een bod binnen van 400 euro op mijn Road America's, zonder dat ik er foto's bij heb geplaatst... ik wil gaan voor 550 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden