Ga naar inhoud

Photoshoot Dieseltje


dieseltje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Bij mij is:

 

voor: 66,3

achter 65,5

 

Bij mij

voor 67,5 cm

Achter 67 cm

 

zal denk ik nog wel ietsje zakken maar vind dit al lekker laag.

Ben heeeeel tevreden hoe de auto nu rijdt, stuurt en handelt.

Lijkt bijna een totaal andere auto.

 

Ik moet wel zeggen dat de 16 inch wielen zijn qua diameter een stukje kleiner dan 18 inch. Dus met 16 inch w. is de auto klein beetje lager.

 

Ja klopt, maar ik ben voor a iets lager als jij, stel dat er een cm bijkomt, ben ik hetzelfde als jij qua hoogte. Gaat mij erom dat ik ongeveer weet hoe het eruit gaat zien ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

De laatste modificaties aan mijn interieur heb ik tussen neus en lippen door ook in gebouwd.

Andere pook knop voor de automaat, is nu ook houtlook. Tevens ook een ander stuur. wederom met houtlook.

En voor de toekomstige mods heb ik alvast de stoelverwarming schakelaars in geklickt.

Tevens hier een foto van gemaakt.

post-2559-1423822276,9643_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit dieseltje.

en je blijft maar dorgaan, goed man.

thx Dave

wanneer zien we weer wat van jouw bolide?

 

 

Tja ik ben niet zo handig met de computer blijkt.

Ik heb te veel foto's hier al op het forum staan want hij geeft aan dat ik het maximum bereikt heb? Ook krijg ik geen melding meer van antwoorden iop het forum want deze opmerking van jou lees ik toevallig.

 

Het zal wel aan een instelling liggen of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bestelnummer van de pookknop heb ik niet. Die heb ik particulier via ebay gekocht. Het demonteren is een eitje. pook in 3, onderst buisje naar beneden drukken.

ontgrendelknop uit-trekken en je trekt de knop er zo af. Staat in de KB van de site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden