Ga naar inhoud

VisionRoy Foto's - 02-06-2007


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Vandaag na een paar weken stilstaan wegens reparaties en wegens tijdgebrek eindelijk weer lekker met de passat op pad geweest.

 

Ik kon het onderweg niet laten om even wat foto's te nemen.

Deze keer is het wel gelukt om de rode remklauwen erop te krijgen haha.

 

dsc00221yh7.jpg

 

dsc00220fl3.jpg

 

dsc00222xm9.jpg

 

dsc00218og9.jpg

 

dsc00219hb4.jpg

 

P.s. Voor de oplettenden onder onders ... Ja, ik heb bij foto 3 wat moeten photoshoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk, nu nog die LSD doors voor en achter

 

Achter zoiezo niet .... Dat vind ik niet nodig.

Voor ben ik nog voor aan het kijken. Het staat in ieder geval wel op mijn wenslijstje :D Of die wens ook werkelijkheid word zal de tijd leren.

 

Wat is er met foto 3 aan de hand. Net of deze een digitale bewerking heeft ondergaan aan de onderkant van de wagen.

 

Dat heb je goed gezien ja ;) Wat er weggewerkt is laten we even buiten beschouwing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar regende het? Of is je lens vies?

 

Dat is van de zon :P

 

Ben eigenlijk wel benieuwd waarom foto nr. 3 zo heftig geshopt is. Lag er een ontblote dame?

 

Als dat zo was dan had ik het niet weggewerkt haha.

Laten we het erop houden dat er iets onder zit wat hier niet besproken hoeft te worden ;) en als je dan heel goed kijkt naar die foto, en je ziet nog een klein beetje een blauwe gloed... dan weet je waar ik het over heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nou ... bij deze dan Erik.

 

Ow en voor de duidelijkheid :

Ik heb ze NOOIT aan op de openbare weg. Ze zijn uitsluitend voor showgebruik. :)

 

undercar1copyou9.jpg

 

undercar2copyak2.jpg

 

Het is een LED underbodykit van Codeled met afstandsbediening, controle unit voor veel verschillende effecten met een geluidssensor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik weet dus niet of het wel of niet mag.

En omdat ik geen risico wou lopen heb ik het maar gewoon verborgen gehouden zoveel mogelijk :)

 

Zoals Erik ooit zei ..."Als ik iets zie wat niet mag moet ik het melden".

Dat wou ik dus voorkomen. Maar nu erik gezegd heeft dat het goed is maak ik er geen geheim meer van.

 

Hier overigens een filmpje van de effecten ...

Maar die gebruik ik zelden omdat ik dat niet echt mooi vind.

 

http://www.youtube.com/watch?v=J0C8HwAnIv8

 

Snelheid van de effecten is aan te passen, en je kan het ook via de geluidssensor laten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden