Ga naar inhoud
  • 0

Voetverlichting 3c


dietrix

Vraag

Hallo iedereen,

 

Ik had graag voetverlichting geinstalleerd bij mij, en ik vroeg me af of de kufatec kabelboom 38438 zou geschikt is bij mij,

Ik had gelezen dat de kabelboom niet geschikt is voor wagens die licht en zicht module hebben, Nu ja mijn passat heeft wel een coming home en leaving home functie , en heeft een licht en regensensor, maar heeft geen electrische inklapbare spiegels.

Heb ik dan een licht en zicht module?

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

kabelboom voor de voetverlichting kan je makkelijk zelf bouwen. Hier een lijst met onderdelen.

2x 7L0 947 415 Leuchte ca. 9 € p.St.

2x 1J0 971 972 Flachsteckergehäuse ca. 1,20 € p.St.

2x 000 979 131 E Einzelleitung mit 2 Kontakten ca. 2,20 € p.St. (für Flachsteckergehäuse)

1x 000 979 025 E Einzelleitung mit 2 Kontakten ca. 4,40 € p.St. (für Bordnetzsteuergerät)

dan gaat een draad naar het boordnet en de andere is massa, coderen en klaar is Kees.

kan je vanaf je teller de coming home en leaving home functie veranderen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo iedereen,

 

Ik had graag voetverlichting geinstalleerd bij mij, en ik vroeg me af of de kufatec kabelboom 38438 zou geschikt is bij mij,

Ik had gelezen dat de kabelboom niet geschikt is voor wagens die licht en zicht module hebben, Nu ja mijn passat heeft wel een coming home en leaving home functie , en heeft een licht en regensensor, maar heeft geen electrische inklapbare spiegels.

Heb ik dan een licht en zicht module?

 

Grtz

Zelf kabelboom maken, lijkt me goedkoper.

Ik heb een comfortline modeljaar 2006 (met een klein scherm tussen de klokken, wel een licht/regen sensor en standaard geen inklapbare spiegels). Bij mij kon ik gewoon voetruimte-verlichting installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo iedereen,

 

 

Grtz

Zelf kabelboom maken, lijkt me goedkoper.

Ik heb een comfortline modeljaar 2006 (met een klein scherm tussen de klokken, wel een licht/regen sensor en standaard geen inklapbare spiegels). Bij mij kon ik gewoon voetruimte-verlichting installeren.

 

Klopt, heb zelf in type 2006 comfortline voet- en instapverlichting gemonteerd, kabelboompjes zijn prima zelf te maken zoals al aangegeven. Handige leidraad is de site van Nikki/ Alex, maar die ligt er al een aantal weken uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hier de bestanden van Niki Alex en Leo

[attachment=3]Instap verlichting achter.pdf[/attachment][attachment=2]Instap verlichting voor.pdf[/attachment][attachment=1]Voetruimte verlichting voor.pdf[/attachment][attachment=0]Voetruimte verlichting achter.pdf[/attachment]

 

AUB Groeten Jan

 

 

Was ook al op zoek naar deze bestanden. Top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hier de bestanden van Niki Alex en Leo

[attachment=3]Instap verlichting achter.pdf[/attachment][attachment=2]Instap verlichting voor.pdf[/attachment][attachment=1]Voetruimte verlichting voor.pdf[/attachment][attachment=0]Voetruimte verlichting achter.pdf[/attachment]

 

AUB Groeten Jan

 

 

Was ook al op zoek naar deze bestanden. Top!

 

Zie ook

viewtopic.php?f=106&t=50819

Voor archief van de site Niki Alex en Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vorige week heb ik men voetverlichting geinstalleerd en ambient verlichting geactiveerd met de vag-com,

Weten jullie soms hoe ik de helderheid van men ambient verlichting kan instellen, Heb het geprobeerd om het te wijzigen in men mfa-menu, Maar dan gaat de verlichting alleen dimmen als ik men deuren open doe?

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vorige week heb ik men voetverlichting geinstalleerd en ambient verlichting geactiveerd met de vag-com,

Weten jullie soms hoe ik de helderheid van men ambient verlichting kan instellen, Heb het geprobeerd om het te wijzigen in men mfa-menu, Maar dan gaat de verlichting alleen dimmen als ik men deuren open doe?

 

Grtz

Hoe heb je ambient verlichting ingesteld in vagcom, welke boordnet heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb een 3C8 937 049 E boordnet zitten, en heb het geactiveerd hoe ze het uitgelegd hebben op passat3c.info ;)

 

grtzz

 

Vraagje, Heb jij de massa van het handschoenenkastje gepakt of achter de hendel(centraal massa punt) waar je de motorkap mee open maakt.

Want bij mij wil het niet werken.

 

Ps. heb jij leds gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor je een massa punt gaat gebruiken controleer eerst met een multimeter en een 12 volt punt of de massa wel goed is. Niet ieder massa punt is geschikt. Vraag maar aan Gerjol over het aansluiten van zijn achteruit rij camera. Ik heb voor de voet verlichting het centrale punt gebruikt.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan moet je er een weerstand(je) parallel bijplaatsen omdat de totale belasting te laag is. Hoeveel leds gebruik je, twee of vier? Als je er twee gebruik, zou je eens kunnen kijken wat er gebeurd als je er 4 gebruikt, misschien is de belasting dan wel zwaar genoeg.

 

Op mijn 3AA werken vier Audi leds probleemloos, ik heb wel de versie met de meeste lichtopbrengst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden