Ga naar inhoud
  • 0

Geen geluid uit speakers linksachter


Passat_Paris

Vraag

Blij met de aanschaf van mijn Passat break uit 2003 reed ik deze week naar huis. Bij het klooien aan de fader en balance ontdekte ik dat er geen geluid kwam uit de linker achterdeur...... :x

 

Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er wel speakers zitten. In de rechterachterdeur zitten er twee, en doen ze het prima, en het lijkt me dat ze -zelfs in Frankrijk- geen autoos verkopen met rechts wel speakers, en links niet. (maar ik zal van het weekend idd toch even kijken of ze er zitten)

 

Ik heb zo'n originele VW radio cassette, met daaronder een cd speler. Gamma staat erop. Iemand dit eerder bij de hand gehad???

 

Ik hoop op een los stekkertje ergens, maar waar moet ik zoeken???

 

Weet iemand hoe je die radio eruit wipt zonder iets te slopen?

 

Bij voorbaat dank voor de tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Doen beide speakers het niet ?

Ik bedoel, in de deur zit een lage toon speaker onder in de deur en een hoge toon speaker net onder het raam.

Toen ik de mijne kocht had ik het zelfde euvel in het linker voorportier.

Daar deed de hoge toon speaker het wel en de lage toon speaker niet.

De speaker bleek kapot.

Deze is toen, onder garantie, vervangen en nu speelt het hele verhaal weer als een dolle.

 

Succes !

Groet, Den.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

beide speakers in de linker deur neem ik aan dat je bedoeld ?

 

als beide speakers het niet doen dan ligt het denk ik of aan de radio (eind trapje opgeblazen) of aan de kabel van de radio naar de deur in.

 

Ik zou zeggen haal de radio eruit... zoek uit welke 2 draden van de desbetreffende speakers zijn en probeer daar met een multimeter eens op te meten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

update:

Bedankt voor de tips. Ik heb het doorvoorrubber van achterdeur naar middenstijl eens losgehaald om op zoek te gaan naar een eventueel kabelbreukje. Daar vond ik op de middenstijl een stekkerblokje. Met wat gefrunnik aan het stekkertje en aan het luidsprekersnoertje kwam er af en toe geluid uit de speaker en de tweeter. Zelfs van goede kwaliteit. Dus de radio is ok , en de speakers ook. :thumb: Boosdoener is dus het stekkertje, danwel het kabeltje. Weet iemand hoe ik dit stekkertje los kan maken? Ik heb het wel geprobeerd maar het zit vrij vast, en ik ben bang dat ik iets afbreek....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden