Maat Geplaatst 2 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 2 oktober, 2013 Ik heb in het chroom van de grille wat fijne krasjes zitten. Is dit er uit te poetsen of te polijsten? Iemand ervaring mee? En wat het beste te gebruiken?
Herb17 Geplaatst 2 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 2 oktober, 2013 Marc, de foto is nogal onscherp en onduidelijk. Allen de spiegelbeeld van je canon ixus camera is redelijk scherp . Om goed te beoordelen misschien even een nieuwe foto maken.
Jee13 Geplaatst 2 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 2 oktober, 2013 Idd lastig te beoordelen Maak foto als volgt Wijs met je vinger de schade aan, laat camera scherpstellen op je vinger en wrs lukt foto zo wel
Herb17 Geplaatst 2 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 2 oktober, 2013 en probeer recht ervoor te staan. Nu is je foto schuin genomen. (scherpte diepte verloopt nu snel).
BlackPassat Geplaatst 2 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 2 oktober, 2013 Scherp of niet scherp ik denk dat de truuk is om een licht polijstmiddel met een handpad te proberen. Het lijkt chroom maar het is bij VW meestal afgewerkt met kunststof. Als het "chroom" daaronder aangetast is zul je weinig kunnen doen. Als het kunststof wazig is geworden wil het weleens verbeteren door een polijstmiddel in te zetten. Heerde als in Brabant? Etten-leur is niet ver.
BARRY_TDI Geplaatst 2 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 2 oktober, 2013 Heerde bij Hattem Zwolle e\o
Maat Geplaatst 2 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 2 oktober, 2013 Heerde bij Hattem Zwolle e\o Die idd... Zal eens een nieuwe foto maken. Heb de grille los liggen dus zal eens kijken door meer licht en dan geen flits.
Maat Geplaatst 2 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 2 oktober, 2013 Eens kijken of jullie hier wat van kunnen maken.
dieseltje Geplaatst 2 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 2 oktober, 2013 ik zie t al. moet een hele nieuwe passat omheen....
passat b6 marko Geplaatst 2 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 2 oktober, 2013 Dit zul je helaas niet weg krijgen het chroom/plastic is dusdanig aangetast dat hier niks meer aan te doen is , enige wat je kunt doen is of er mee leren leven of een nieuwe chromen rand zoeken
vpzeeman Geplaatst 3 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 3 oktober, 2013 Ik denk ook dat die schade niet weg te poetsen is. Bij mijn gril zit er onder aan de rand nog wat meer oxidatie dan bij jou. Mee leren leven of een nieuwe zoeken...
Petroman Geplaatst 3 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 3 oktober, 2013 ik zie t al. moet een hele nieuwe passat omheen....
Jee13 Geplaatst 3 oktober, 2013 Rapporteer Geplaatst 3 oktober, 2013 Poetsen zal idd niet meer helpen
Aanbevolen berichten