Ga naar inhoud
  • 0

automatische verlichting


Nico M.

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik ben twee weken in het bezit van een passat cc uit 2010.

Nu merk ik dat de verlichting gewoon blijft branden als de lichtschakelaa op automatisch staat.

Hoe krijg ik dit goed werkend.

 

Dagrijverlichting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het klopt wat je zegt Nico.

 

De lichtsensor zit bij de binnenspiegel op het raam. Eerste dingen die mij te binnen schieten:

1. Raam schoonmaken

2. De ruit is eens vervangen en sensor is niet goed aangesloten?

3. Als je garantie hebt, naar je garage

4. Uitlezen met VCDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Er zit wel een stand dagrijverlichting op, maar die bedoel ik niet.

 

Op de stand automatisch hoort volgens mij (en het boekje) overdag de verlichting uit te gaan.

 

Heb je Xenon verlichting (fabrieksaf) of gewoon halogeen? Want je kan, als ik het goed heb, instellen dat je verlichting altijd brand, maar dan 50% overdag bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben gisteren gelijk naar de garage geweest.

Zij hebben hem uitgelezen en ze konden er niks aan veranderen.

Volgens hun moeten de auto's vanaf 2010 verplicht met verlichting overdag rijden.

Een kennis die ook passat CC rijdt heeft precies hetzelde, dus dat zou kunnen.

Of moet ik bij een officiele dealer langsgaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik ben gisteren gelijk naar de garage geweest.

Zij hebben hem uitgelezen en ze konden er niks aan veranderen.

Volgens hun moeten de auto's vanaf 2010 verplicht met verlichting overdag rijden.

Een kennis die ook passat CC rijdt heeft precies hetzelde, dus dat zou kunnen.

Of moet ik bij een officiele dealer langsgaan?

 

download/file.php?id=42864&mode=view , dit bedoelen ze, maar als je dimverlichting altijd brand, dat is echter wel aan te passen, voor zover ik weet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt ook in vcds je ruit tint aanpassen. Je kunt hierbij aangeven welke tint je hebt en hoeveel % lichtdoorlatend deze is je kunt hierbij verschillende percentages kiezen waardoor je sensor later de verlichting inschakelt. Ik heb dit bij mij ook gedaan omdat ik ook wel eens mn drl aan wou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je kunt ook in vcds je ruit tint aanpassen. Je kunt hierbij aangeven welke tint je hebt en hoeveel % lichtdoorlatend deze is je kunt hierbij verschillende percentages kiezen waardoor je sensor later de verlichting inschakelt. Ik heb dit bij mij ook gedaan omdat ik ook wel eens mn drl aan wou hebben.

 

Interessant! Weet je nog waar je dit hebt ingesteld, want ik vind dat mijn dimlicht erg snel aangaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden