Ga naar inhoud

60.000 km. onderhoudsbeurt


g.stel

Aanbevolen berichten

Beste Passatliefhebbers,

 

Ik heb vandaag contact gehad met Century, de VW dealer in het Noorden, om te vragen wat ik kwijt zou zijn aan een 60.000 km. onderhoudsbeurt. Het kwam neer dat ik op 400 euro moet rekenen. Zijn dit acceptabele prijzen? Indien dit niet het geval is, wat is dan wel gebruikelijk? Wat zijn jullie ervaringen?

 

Alvast bedankt voor de moeite.

 

Vriendelijke groet,

G. Stel.

 

VW Passat 1.6 TDI Bluemotion Comfortline (2011)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij een vrij redelijke prijs bij de dealer.

 

Idd, lijkt me ook zo, als je kijkt naar hun uurloon (dacht zo'n 85-100 eu per uur).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal vast iets duurder zijn dan een beunhaas maar die stempel in het boekje is ook wat waard. Dat bepaalt een aanzienlijk deel van je restwaarde.

nieuw boekje erin, wat stempels namaken, km stand 2 ton terugzetten en je hebt op papier een mooie dealeronderhouden veel te dure auto..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Passatliefhebbers,

 

Ik heb vandaag contact gehad met Century, de VW dealer in het Noorden, om te vragen wat ik kwijt zou zijn aan een 60.000 km. onderhoudsbeurt. Het kwam neer dat ik op 400 euro moet rekenen. Zijn dit acceptabele prijzen? Indien dit niet het geval is, wat is dan wel gebruikelijk? Wat zijn jullie ervaringen?

 

Alvast bedankt voor de moeite.

 

Vriendelijke groet,

G. Stel.

 

VW Passat 1.6 TDI Bluemotion Comfortline (2011)

 

60.000 km is nog niet eens ingereden, waarschijnlijk alleen de 4 filters en motorolie vervangen bij elkaar uurtje werk en +/- € 120,- aan materiaal. Wanneer je geen klachten hebt is een korte visuele inspectie voldoende. Banden kun jezelf wel controleren.

Dit is een beurt waar je op kunt wachten, zou effe met JB Dieverbrug contact opnemen, vanuit Assen goed te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden