Fopperr Geplaatst 10 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 Precies, de scheisse is overal wel een beetje. Ga je bijv bij BMW kijken, zie je dezelfde problemen met PD's etc. handbakken hoef je niet te kopen, allemaal problemen en duur onderhoud. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedyace Geplaatst 10 juni, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 Heb inderdaad overal gekeken en diverse merken hebben de revue gepasseerd, bmw 520d uit 2008/2009 deze heeft het probleem dat de distributiekettingen breken. Volvo niet mijn ding, Mercedes gieren de kosten ook de pan uit. En als je dan kijkt, wat je krijgt qua ruimte en comfort in een passat en de zuinigheid en hij mag 1800kg trekken en de wegenbelasting is minder dan de eerder genoemde bolides. Nee, ik geef het nog niet op en probeer nu de commonrail gewoon. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 10 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 Bij elke merk is er tegenwoordig wat, je zou bijna kunnen zeggen dat 'betrouwbare' auto's niet meer bestaan... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ATS Geplaatst 10 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 ik zeg kia, 7 jaar ellende loos tuurlijk niet! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 10 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 ik zeg kia, 7 jaar ellende loos tuurlijk niet! Voorbij de 100.000km ontploffen de motors van Kia toch?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ATS Geplaatst 10 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 nee, er zit een klokkie in. na 61320 uur valt hij uit elkaar kan dus 20.000km of 200.000km Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 10 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 nee, er zit een klokkie in. na 61320 uur valt hij uit elkaar kan dus 20.000km of 200.000km Heb je tenminste een reden om altijd flink door te rijden, zullen de agenten best wel begrijpen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedyace Geplaatst 10 juni, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 Mijn ouders hebben een hyundai santa fé diesel, met 260000km op de teller en nog nooit wat mee gehad. Staat als ik mij niet vergis een diesel van mitsubishi in. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ATS Geplaatst 10 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 nou volgens mij heeft mss Speedyace ook een zeer betrouwbare auto... en dat is geen duitser Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Upseel Geplaatst 10 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 nee, er zit een klokkie in. na 61320 uur valt hij uit elkaar kan dus 20.000km of 200.000km O, dus net binnen garantie, zit in die 7 jaar minimaal 1 schrikkeljaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ATS Geplaatst 10 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2013 you are right! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Riconl Geplaatst 11 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 juni, 2013 Klopt elke auto heeft wel wat maar de service van PON is bar en boos. Als die nou wat meer coulance geven op de vreemde nukken van de passat 3c Daarom voor mij geen PON auto mee ondanks dat ik de Passat CC wel erg mooi vind. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ATS Geplaatst 11 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 juni, 2013 het gerucht wat ik hoorde is dat pon de garantie afkoopt bij vw om een lagere prijs te krijgen.. wat inhoud dat elke garantie claim op rekening komt van pon. en het zou mij niet verbazen als de grote jongens dat ook weer doen bij pon. (waarom zou er zo'n verschil zitten in hoe een garage met een gelijke klacht om springt) heb het nagevraagd bij mijn garage en die zegt dat het onzin is en dat er ook voorbeelden zouden zijn van omgekeerde gevallen tussen Nederland en Duitsland (waar dus in Nederland wel garantie zou zijn en in Duitsland niet.. ik heb ze nog niet gevonden. maar goed heb Renault 10 jaar gehad en een zakelijk 3 jaar. ook daar zie je dat garages en importeur moeilijk doen en er een verschil is tussen Oostenrijk en Nederland in garantie. (zelf ondervonden, in Oostenrijk was het een bekend euvel met garantie nummer en al, en terug in Nederland gingen ze moeilijk doen) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedyace Geplaatst 11 juni, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 juni, 2013 Het eerste onderdeel is binnen voor de nieuwe mod. Met dank aan ArieV Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 11 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 juni, 2013 het gerucht wat ik hoorde is dat pon de garantie afkoopt bij vw om een lagere prijs te krijgen.. wat inhoud dat elke garantie claim op rekening komt van pon.en het zou mij niet verbazen als de grote jongens dat ook weer doen bij pon. (waarom zou er zo'n verschil zitten in hoe een garage met een gelijke klacht om springt) Dat klopt inderdaad... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 12 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 12 juni, 2013 In DE doen ze idd minder moeilijk over coulance. Bijv. heb roestvorming bij de kitranden waar de carrosserie delen tegen elkaar komen. Daar zit lichte roest. Bij autohaas geen garantie, in DE geen probleem. Toch wel jammer dat Autohaas het hazenpad neemt, maar ja, voor mij maakt het niet zoveel uit. Voor degene die verder vanaf de Duitse grens wonen is het minder natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten