Ga naar inhoud

Nieuwe bolide gevonden en 28 mei D-day


Speedyace

Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik dacht dat de auto branche op zijn gat lag!!!, ik kan mijn nieuwe bolide pas 5 juni ophalen, het is een beetje druk daar.

 

Pfffffffffffffff wat duurt dat lang, een vakantie van 3wkn is eerder om :mrgreen:

 

Ze hoefen alleen maar de auto te geven, dat kan toch niet zo lang duren...? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat de auto branche op zijn gat lag!!!, ik kan mijn nieuwe bolide pas 5 juni ophalen, het is een beetje druk daar.

 

Pfffffffffffffff wat duurt dat lang, een vakantie van 3wkn is eerder om :mrgreen:

 

Ze hoefen alleen maar de auto te geven, dat kan toch niet zo lang duren...? :blink:

 

Moet nog een trekhaak onder

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wheeler, ik moet even kijken of er nog wat in de oude sok zit! mocht hier nog wat in zitten, dan ga ik er zeker even over na denken.

Maar eerst maar eens op vakantie met de nieuwe bolide en als dat goed is gegaan, kijken wel weer verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal dit wat zijn?? of lekker laten liggen..

 

http://www.ebay.com/itm/VW-PASSAT-B6-3C ... 33821daa99

Is wel goedkoop, maar denk dat je nog veel werk hebt om het mooi passend te maken.

Wat ze zelf ook al zeggen.

you agree with the fact that some of item may require more or less adapt to ensure a perfect fit

 

It is recommended that the buyer has entrusted the installation of the expert

 

Parts must to be prepared and trial fitted to the car before painting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

polyester, mooi laten liggen!!!

 

steenslag, springt er een stuk uit, delen vaak niet strak, slecht te monteren!

Trek die ouwe sok dan maar iets verder leeg en ga gewoon voor OEM, niet de kopien uit PU materiaal uit China, en zeker geen polyester!

 

zoek naar een 2e hands origineel is ook een goede optie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou met hun contact op kunnen nemen, oem r line voor weinig bumper met sideskirts voor €350 en is al in kleur, enige wat jij zou moeten zoeken is de voorlip, kofferspoiler maar hebben ze hier ook, en de grill :D niet om te stoken maar ik zou het gewoon DOEN!! :lol:

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=6 ... ic=&pag=dm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou met hun contact op kunnen nemen, oem r line voor weinig bumper met sideskirts voor €350 en is al in kleur, enige wat jij zou moeten zoeken is de voorlip, kofferspoiler maar hebben ze hier ook, en de grill :D niet om te stoken maar ik zou het gewoon DOEN!! :lol:

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=6 ... ic=&pag=dm

 

Thanks, ik zal ze eens bellen morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou met hun contact op kunnen nemen, oem r line voor weinig bumper met sideskirts voor €350 en is al in kleur, enige wat jij zou moeten zoeken is de voorlip, kofferspoiler maar hebben ze hier ook, en de grill :D niet om te stoken maar ik zou het gewoon DOEN!! :lol:

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=6 ... ic=&pag=dm

 

Thanks, ik zal ze eens bellen morgen.

 

 

Johan, doe jezelf nou een plezier en laat de "tupperware" in het begin even achterwege. Ik zou gewoon eerst genieten van de auto, er eens 3 maanden probleemloos mee rondrijden en als dan alles goed blijft en het bevalt, er dan pas geld aan gaan uitgeven. Je hebt al zoveel ellende gehad met je andere auto. Dus hou het even basic en de kosten laag. Laten we het niet hopen, maar straks geef je mega veel geld uit aan diverse mods en dan is er straks technisch nog iets niet goed wat weer veel geld kost. Rijd even rond, beoordeel de kwaliteit en stap dan door en maak de auto dan zoals je hem graag ziet... Is maar een vrijblijvend advies, maar wellicht (te) verstandig?

 

In ieder geval heel veel succes en genieten maar vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Johan, doe jezelf nou een plezier en laat de "tupperware" in het begin even achterwege. Ik zou gewoon eerst genieten van de auto, er eens 3 maanden probleemloos mee rondrijden en als dan alles goed blijft en het bevalt, er dan pas geld aan gaan uitgeven. Je hebt al zoveel ellende gehad met je andere auto. Dus hou het even basic en de kosten laag. Laten we het niet hopen, maar straks geef je mega veel geld uit aan diverse mods en dan is er straks technisch nog iets niet goed wat weer veel geld kost. Rijd even rond, beoordeel de kwaliteit en stap dan door en maak de auto dan zoals je hem graag ziet... Is maar een vrijblijvend advies, maar wellicht (te) verstandig?

 

In ieder geval heel veel succes en genieten maar vandaag!

 

Je hebt gelijk, maar het virus houd niet van geduld hebben :twisted::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden