Ga naar inhoud

  • 0

"Jos behandeling"


FrankQS

Vraag

Vandaag bij Jos geweest voor de "behandeling".

Goede uitleg/service van Jos gehad over het hoe en waarom van deze behandeling.

Na veel dubben dus de beslissing genomen om de Kat leeg te laten meppen en de Egr dicht te laten maken. Hij “fluit” trouwens lekker zo zonder die Kat. Oftewel fluitend naar huis gegaan.

Na het sleutelen heeft Jos nog een proefrit gemaakt met aangesloten Vag-com om de staat van de LMM te meten. Deze was in goede conditie. Absoluut dus een positieve ervaring daar bij Jos.

Mijn Passat is nu gereed voor het volgende stadium : Chippen !

post-2087-1423822212,0618_thumb.jpg

post-2087-1423822212,2337_thumb.jpg

post-2087-1423822212,3118_thumb.jpg

post-2087-1423822212,4368_thumb.jpg

post-2087-1423822212,5618_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Nog even een vraagje mbt het leeghalen van de kat.

 

Als ik mn auto achteruit naast huis of in de schuur zet en na het uitzetten van de motor uitstap, ruik ik een beetje dieselwalm lucht.

Dit had ik voor het leeghalen van kat niet. Zijn er meer die hier last van hebben en is dit gewoon een bijkomend nadeel van het leeghalen van de kat & afdoppen egr?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dat zelf ook gehad. Heb geen Jos-behandeling gehad, maar heb m'n EGR ook dicht en een katvervanger. De eerste tijd heb ik zelf ook wat meer last gehad van een sterkere uitlaatgas lucht. Grappig genoeg is het na de APK minder geworden. Ik vermoed dat er gewoon wat roet in het 'systeem' is blijven hangen wat de sterkere geur tot gevolg had maar wat tijdens de roetmeting naar buiten geblazen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden