Ga naar inhoud

buiten spiegel


EverardusW

Aanbevolen berichten

Hallo mag ik mij even voorstellen. Mijn naam is EverardusW ik ben in het bezit van een Passat 2.0 diesel 4Motion uit 08-2007 en ik rij en trek de caravan met gemak en veel plezier

Nu heb ik een vraag over mijn linker buiten spiegel deze trilt onder het rijden het is niet de hele spiegel maar allen het glas zal ik maar zeggen. Als ik er tegen druk of voel dan zit hij vast dus hij valt er niet uit. Wat kan dat zijn en wat kan ik er aan doen? Groet EverardusW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk zit de spiegel los van de montageplaat waarmee de spiegel vast zit aan de verstel inrichting en de verwarming. Ik heb dit ook gehad bij de buitenspiegel van mijn 3BG.

Twee opties: of een nieuw spiegelglas aanschaffen (is de spiegel met de montageplaat) of het spiegelglas weer vastlijmen op de montagplaat.

Ik had eerst een nieuw spiegelglas gekocht (ong. 15,-) alleen deze had een iets andere bolling waardoor ik een beetje misselijk werd als ik er in keek.

Dus toen voor optie 2 gekozen en met secondenlijm weer vastgezet. Werkte prima.

 

Bij de 3BG kan je de spiegel van de verstel inrichting afhalen door de spiegel naar beneden te richten en dan met je vingers achter de spiegel hem naar je toe trekken. Ik neem aan dat dat ook geldt voor de 3C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mag ik mij even voorstellen. Mijn naam is EverardusW ik ben in het bezit van een Passat 2.0 diesel 4Motion uit 08-2007 en ik rij en trek de caravan met gemak en veel plezier

Nu heb ik een vraag over mijn linker buiten spiegel deze trilt onder het rijden het is niet de hele spiegel maar allen het glas zal ik maar zeggen. Als ik er tegen druk of voel dan zit hij vast dus hij valt er niet uit. Wat kan dat zijn en wat kan ik er aan doen? Groet EverardusW

 

 

yep heb hetzelfde, heb hem nu 1x gelijmd met dubbelzijdige tape, maar helaas laat weer los, ga nu een nieuwe bestellen bij de site sponsor winparts... 28 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe opnieuw laten vast lijmen, had ik ook last van.

 

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat dat los laten na een tijdje ontstaat door de spiegelverwarming, hierdoor lost de lijm een beetje op denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet oplossen maar te bros wordt en dan in combinatie met de trillingen (door de luchtwervelingen) loskomt.

 

Of je verwoord het op die manier, maar dat bedoelde ik dus, bedankt Martijn :thumb::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden