Ga naar inhoud
  • 0

DVD/MP3/CD autoradio


Manuel79

Vraag

Hallo,

 

Ik ben van plan om over 2 mnd een passat (bouwjaar 2000 ong) aan te schaffen. Nu wil ik al wel vast een DVD/MP3/CD speler uitzoeken. Hebben jullie ideeen? Wat dit betreft ben ik echt een leek van wat allemaal mogelijk is, dus vandaar.

 

Ik hoor het wel,

 

Groeten Manuel79

 

* EDIT Na enig zoeken ben ik bij deze terechtgekomen: JVC KD DV7302, is dit wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hey Manuel,

 

die JVC die je aangeeft is inderdaad een optie... Echter zit je dan wel met een los scherm als je dat wil die je ergens kwijt zal moeten. En dat is meestal niet de praktischte en mooiste oplossing.

 

Ik heb zelf de JVC KD-AVX2, daar zit een klein schermpje ingebouwd (enkel-din), en dat is voor mijn doen opzich wel voldoende. Je draait toch vaak alleen muziek dvd's in de auto.

 

Maar als je het goed aan wil pakken is er die unit ook in een unit met klapscherm (enkeldin) of er is ook een dubbeldin unit van.

Deze units zijn iets duurder ... maar ik ben er verliefd op. Kvind ze geweldig.

Functioneel, goede kwaliteit, mooi uiterlijk, goed geluid, veel opties.

 

Anders moet je eens bij Pioneer kijken, die hebben ook wel wat goedkopere oplossingen met klapscherm.

 

je kan eens rondneuzen :

 

- www.pimtensen.nl

- www.caraudiodump.nl

- www.hifidump.nl

 

Ik noem maar iets ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

JVC KD-AVX2

Prijs : € 539,-

 

JVC%20AVX2.jpg

 

Die heb ik dus, daar ben ik echt heel tevreden over.

Het schermpje is aan de kleine kant, maar zolang je geen ondertitels hoeft te lezen is het goed te doen.

 

JVC KD-AV7001

Prijs : € 1359,-

 

101423_kd-av7001.jpg

 

Dat is de klapunit.

 

JVC KW-AVX800

Prijs: € 751,00

 

6877_l.png

 

 

Dat is de dubbeldin, met touchscreen. (niet duur overigens valt me nu op)

 

Als ik nu moest kiezen ging ik voor de dubbeldin unit denk ik.

De Exad serie van JVC is gewoon super.

Let wel op dat dit units zonder navigatie zijn he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nu enkel din de makkelijkste oplossing is (ook oog op toekomst met andere auto) ga ik voor onderstaande oplossing:

 

Wel nog een vraag erbij: Ik wil mijn versterker en sub aansluiten. Via welke uitgang (zie kastje rechts) doe ik dat? Daar zit een subwoofer uitgang, maar dat is maar 1 stekker. Ik heb tulpstekkers voorin liggen en naar mijn versterker. Moet ik nu maar 1 stekkertje insteken?

 

kd-av7001.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die unit heeft 5.1 Dolby output sven.

 

en bij een 5.1 speakerset is de subwoofer maar 1 tulp.

 

In een normale 2.0 Stereo setup sluit je de subwoofer gewoon via de dubbele tulp op de rear aan.

 

Je kan eventueel wel gewoon de sub uitgang gebruiken als je wil ... dan neem je gewoon een enkele tulpkabel, die sluit je aan op de blackbox op de sub-out... dan leg je die door naar de input op je versterker, en dan moet je ook een enkele kabel van de versterker naar de sub doen.

 

Maar ik hoorde al dat je voor de kenwood ging.

 

Spreek me op MSN maar aan als je het besteld hebt, als je me verteld wat je allemaal precies in wil bouwen zal ik je helpen met bekijken hoe je dat het best kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden