Ga naar inhoud
  • 0

3BG:geen speakers en bekabeling in de achterdeuren


rickoss

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Keer naar veghel komen op een zaterdag! Heb al vaker audio ingebouwd in een 3bg maar stelt niet veel voor. Achterpanelen eraf speaker adapters kopen setje speakers (beste zijn voor op originele radio gladen speakers met een weerstand van 3ohm). Dorpels demonteren kabels trekken. Aansluiten op de iso stekker blok en knallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Keer naar veghel komen op een zaterdag! Heb al vaker audio ingebouwd in een 3bg maar stelt niet veel voor. Achterpanelen eraf speaker adapters kopen setje speakers (beste zijn voor op originele radio gladen speakers met een weerstand van 3ohm). Dorpels demonteren kabels trekken. Aansluiten op de iso stekker blok en knallen

is dat niet zoveel werk dan mark want hij heeft ook de tweeter niet achter en de roosters in de deurpanelen zijn ook dicht volgens mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja ik he net gekeken rob maar

alles is dicht

en geen kabel te vinden

van de boxen niet heb alleen de afdek schuim van de box er niet afgehaald (kan ie daar achter zitten)

en van de tweeters is ok niks te vinden

en mijn speaker ringen in de deur zijn ook dicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zijn de roosters helemaal dicht? Dat is vreemd! De set speakers die ik bedoel is een compo set zitten 2 speakers, 2tweeters en 2 filters bij. En nee is niet zo heel veel werk als je zelf een beetje mee helpt. Meeste werk is denk ik het kabels trekken van de achterportieren naar de radio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb dit laatst ook aangetroffen, wou ook een leuke compo set in de achterportieren maar toen we het spul eraf hadden bleek er idd niks te zitten: geen kabels, geen behuizing, en idd ook dichte roosters..... Ik verbaasde mij hierover, had bij een auto als deze wel verwacht er in ieder geval wel voorbereiding was.

 

Maar wat Mark al zegt ff draden trekken, netjes weg werken iso stekker in elkaar flansen en klaar.

weet zelf niet met wat voor type draad dit altijd gedaan wordt maar heb het zelf met VD Draad gedaan, werkt prima.

 

Succes :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga dit klusje ook binnenkort doen en vind het toch een flinke klus.

Toen ik aan voorzijde het klusje had geklaard (boxringen van navishop voor Passat 3BG + Hertz DSK 165.3) ging het bij mij lekken bij bestuurderszijde.

Reden was bij mij dat fabriek-speaker ook als waterkering bij mij diende.

Heb dit opgelost met eigen gemaakte glasvezel/2-componenten epoxy kapjes.

Ja, dat is veel werk en kost je ook 100 euro aan gereedschap/materialen.

 

post-8906-1423828513,9019_thumb.jpg

 

Kijk ook even naar de staat van de 'VAG OEM Pakking voor je Deur'.

Zie dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gladen, die hebben een set die een weerstand heeft van 3ohm waardoor de radio op een lagere weerstand gaat spelen waardoor deze een hoger vermogen gaat leveren dus meer power in je auto. Als je rond gaat kijken zie je ook speakers van 2ohm maar deze zul je op een versterker moeten aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden