Ga naar inhoud

Aankooptips 3C welke bijna 2 jaar te koop staat


TurboTinus

Aanbevolen berichten

@Martijn/TS

 

Waarom wil je per sé een Variant eigenlijk? ik heb zitten kijken, maar de leukste Passats met de leukste opties, zijn de Variants en ze zijn ook nog is goedkoper.. Je betaald per maand alleen een 10tje meer aan MRB, maar je hebt wel meer bagageruimte.

 

Me ouders wouden bij aankoop van een Passat liever een Sedan, omdat we de bagageruimte niet vaak gebruiken, maar nu blijkt... ALS we 'm gebruiken, is die ook altijd wel vol, nu willen ze liever een Variant, tja... nu is het te laat...

 

Als ik jou was, zou ik nog even nadenken over een Variant ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja een sedan vind ik iets mooier dan een variant, een variant is zwaarder dus gaat de gewicht/pk verhouding omlaag (ik weet het, waarschijnlijk verwaarloosbaar)

Maar ik zal zo nog wel even zoeken naar een mooie variant :wink:

 

De afspraak bij de dealer voor de aankoopkeuring is inmiddels gemaakt voor komend weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou proefritje gemaakt in twee Passat sedans 3c van 2008.

Rijdt als de brandweer, ook zonder chippen!

Lekkere stevige duitse stoelen, merk nu pas hoe erg mijn stoelen doorzitten.

Aankoopkeuring gaf een goed gevoel, zat alleen ietwat platte kanten aan de banden van het lange stilstaan.

Degene zonder aankoopkeuring heeft wel stoelverwarming en voorruitverwarming.

Dat laatste heb ik nog niet vaak gezien op een Passat.

 

Nog maar ff nadenken en proberen te onderhandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aankoopkeuring is altijd verstandig. Mocht er onverhoopt nog iets naar boven komen dat tijdens de keuring ontdekt had moeten worden, dan kan je de keurende partij daar nog op aanspreken.

 

Ik heb ook eens proefgereden in een Passat met voorruitverwarming, maar ik kon niet goed wennen aan de draadjes. Op een of andere manier bleef ik daar toch naar kijken. Ik gooi altijd een fles lauw/warm water over de voorruit en dat werkt perfect. Zo ontdooid, niet beslagen en het temperatuurverschil is niet zo groot dat de ruit barst. Ik zou het dus niet van de voorruitverwarming laten afhangen, alhoewel de stoelverwarming met deze temperaturen wel aangenaam is 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekocht!

Zwarte VW Passat 3C 2.0 TDI 140pk CR Comfortline uit 2008 met parkeersensoren voor en achter en 17" LM.

Het is niet de grijze met voorruitverwarming en stoelverwarming geworden.

De zwarte zag er toch iets mooier uit in mijn ogen en daar had ik ook de aankoopkeuring op laten doen.

 

Nu maar sparen voor een bezoekje aan JDengineering en misschien een update voor de RDS300 met wisselaar

 

bedankt voor de reacties en tips :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden