Ga naar inhoud

Beestje vindt baas volgens mij niet meer lief!


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

Nu de carter kapot is gereden en er een nieuwe onder gezet moet worden laat het trouwe beestje weer zijn baas teleurstellen.

 

Nu is de rubber onder mijn antenne los en kan ik dit er zo onder uit halen.

Nu heb ik een goedkope oplossing, ik plaats een blaupunkt raamantenne (zo'n kleine) en op het dak wil ik dan zo'n antenne van een a4/a6 past dit?

Nu nog een mooie lang weekend uitzoeken wanneer ik niet hoef te werken om de hemel er netjes uit te bouwen. Vrouwtje had direct het idee om deze dan gelijk schoon te stomen... wat zijn vrouwen toch heerlijk :lol: (zo af en toe)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaken verschillen. Het is per slot van rekening jouw auto.

 

Voor mijn suggestie hoeft de hemel er trouwens niet uit. Maar als je dat toch al van plan was heb je idd erg veel mogelijkheden.

 

Maar wat doe je dan met dat gat in je dak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze nog 1 x mijn antenner spriet eraf draaien dan ga ik ook voor deze:

 

1K0035507E_tn.jpg

 

Want die zal ergens ronde de € 45,- kosten... en zo'n spriet kost al € 25,-

 

Die komt er dus bij mij nu ook op de knoop is doorgehakt! Ik vind het een mooi antennetje en kunnen ze mijn spriet ook niet meer jatten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt eindeloos vertrouwen in je collega-forumers zie ik. Je bent dus om :wink:

 

Wat bedoelt je trouwens met "DREMPEL legger" ? Legt jouw passat vaak vast op een drempel of ben je straatmaker van beroep :blink1::lol::lol::lol:

 

Allebei nou ja;

1 - auto heeft vorige week een drempel geraakt waarbij de carterpan is gescheurd en de oliesensor kapot is gegaan. (auto wordt trouwens vandaag gemaakt)

2 - Ja ik ben/heb een straatmakersbedrijf! :embarassed: en leg talloze van die dingen in Neerlandse wegen 8) 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 - Ja ik ben/heb een straatmakersbedrijf! :embarassed: en leg talloze van die dingen in Neerlandse wegen 8) 8)

 

tja.. wie een kuil graaft voor een ander.. of beter gezegd...

 

Wie een drempel maakt voor een ander klapt er zelf op.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 - Ja ik ben/heb een straatmakersbedrijf! :embarassed: en leg talloze van die dingen in Neerlandse wegen 8) 8)

 

tja.. wie een kuil graaft voor een ander.. of beter gezegd...

 

Wie een drempel maakt voor een ander klapt er zelf op.. ;)

 

WWhhhhhhhhaahaahahahahahahah dat blijkt wel Mathijs!! :lol::lol:

 

maar is nu gelukkig weer gemaakt en zal volgende keer beter opletten en NOG zachter er over heen rijden! De drempels die ik maak, die maak ik zo dat je er met een gangetje van 50 over heen kan denderen met de spagaat ;) geintje! :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden