Ga naar inhoud
  • 0

Gekende passat porblemen bj 2006?


Lorre

Vraag

Hallo

 

Ik heb mijn oog laten vallen op een VW Passat bj 2006 2.0 tdi 136 pk DSG, heeft 132 000 km.

Wat zijn de gekende problemen van die wagens, en is dit wel verstandig om hem te kopen?

Ik heb al op enkele fora gelezen dat er redelijk wat elektronica en motorische problemen zijn.

 

Heeft iemand hiermee ervaring of moet ik me absoluut geen zorgen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Alvast welkom,

 

Je kan alvast ook eens dit topic doornemen

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=141&t=26908

 

verder kan je de onderhoudshistorie van de wagen eens opvragen bij de dealer of navragen of er al aanpassingen zijn gedaan aan bvb verstuivers,verstuiverkabelboom, tandempomp, tankpomp, stuurkolommodule, balansassen.

Maar zelf denk ik wanneer de wagen 130.000+ km heeft gelopen de meeste dingen al achter de rug zijn, echter zou ik navragen of hij al een distributiewissel heeft gehad.

Kan ook goed zijn dat deze wagen geen last heeft van de gekende problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Foto's? :)

U vraagt, wij ...

Zijn wel de foto's die de dealer getrokken heeft, als ik hem haal zal ik wel deftige foto's trekken.

 

HGVGQ.jpg

 

naZrE.jpg

 

nNUve.jpg

 

nvvYB.jpg

 

dskER.jpg

 

 

2.0 tdi 136 pk, DSG 6 bak en full option

Rijdt echt zalig, zal een grote verbetering zijn tegen over nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

trek eens ne foto van de motor , ik wil eens zien als ge ne 8 klepper of ne 16 klepper gekocht hebt

lichtervelde is wa ver weg anders kon ik de wagen eens aan een grondige inspectie laten ondergaan

ma we kunnen u ook al veel helpen via het forum moest ge vragen hebben over de auto

grz guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
136pk is toch bkp? De bmp heeft er 140..

 

Mooie koets btw!

 

In Belgie hebben auto's vage aantal pk's, de ene 136 en de andere 140. Voor zover ik weet is een 136pk 2.0tdi een BMA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In NL en DE ook hoor..

 

In NL kom je ze bijna nooit tegen, als je er wel 1 tegenkomt, is het meestal een geïmporteerde auto uit Belgie, voor zover ik weet dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
136pk is toch bkp? De bmp heeft er 140..

 

Mooie koets btw!

 

In Belgie hebben auto's vage aantal pk's, de ene 136 en de andere 140. Voor zover ik weet is een 136pk 2.0tdi een BMA.

 

als ze 140 pk hebben, kan je er donder op zeggen dat ze geïmporteerd zijn. VW zet gewoon 136 op de papieren omdat het anders fiscaal minder interessant is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden