Ga naar inhoud

auto weer terug van spuiter, beter!!!


dmd

Aanbevolen berichten

bedankt voor de postieve reacties.

 

@ jee13 de spiegels en een tok speed grille liggen al een tijdje klaar, maar ja tijd tijd tijd.

 

@ visionroy de kleur is idd een beetje blauwgrijs, op het kenteken staat blauw trouwens.

 

Vanmorgen afspraak gemaakt bij jos, 14 mei is ie aan de beurt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kben hier altijd klein beetje huiverig voor ivm steenslag en bladderen van de verf.

 

Tuurlijk zie je daar na verloop van tijd wel steenslag, het is kunstof/lak en er komen steentjes tegen aan!!

Bij mijn 3c zie je na 50.000km al genoeg steenslag op de onderkand van mijn bumper, dat kun je alleen voorkomen door er niet mee te rijden.

 

Wat betreft bladderen van de verf hangt idd aan de voorbewerking en de juiste verf. 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de postieve reacties.

Vanmorgen afspraak gemaakt bij jos, 14 mei is ie aan de beurt. :D

 

En wat laat je dan doen?

 

Ziet er goed uit trouwens. Ik zelf ben er trouwens altijd een beetje huiverig voor om dat onderste te spuiten. BIj mijn vorige 3B had ik de Votex spoiler er onder en dan moet je toch wel erg oppassen met het parkeren. Heb het dus ook wel gered dat ik er een mooie kras op kreeg op de Groenmarkt in Meppel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kat gaat leeg en de egr gaat dicht.

Chip erin en de bak op sportstand, met nieuwe olie.

hij krijgt trouwens helemaal even een beurt.

Ik weet niet op hoeveel pk ik uitkom maar dat zit wel goed denk ik. :P

 

 

 

bedankt voor de postieve reacties.

Vanmorgen afspraak gemaakt bij jos, 14 mei is ie aan de beurt. :D

 

En wat laat je dan doen?

 

Ziet er goed uit trouwens. Ik zelf ben er trouwens altijd een beetje huiverig voor om dat onderste te spuiten. BIj mijn vorige 3B had ik de Votex spoiler er onder en dan moet je toch wel erg oppassen met het parkeren. Heb het dus ook wel gered dat ik er een mooie kras op kreeg op de Groenmarkt in Meppel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe dan ook gelijk ff een KW-setje. Staat net ff wat beter en rijdt stukken beter.
Nou als ik eerlijk ben vallen me de 18 inch al een beetje hard uit.

Ik rijd vrij veel, vind comfort belangrijk dus ik moet nog nadenken wat ik wil.

mischien 17ínch met een sportline onderstel, ik had laatst geboden op een in de rubriek aangeboden maar daar heb ik niets meer van gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden