Ga naar inhoud
  • 0

H7 holder


comfortcruiser

Vraag

Hi all,

 

Ik ging vanmiddag me linkerbulbie vervangen `n H7. Trok `t rubber omhulsel eraf en tot me verbazing was `t houdertje waar je de lamp insteekt gesmolten. Gelukkig not that bad... heb met de nodige kunst, tape en vliegwerk de boel weer werkend in elkaar geknutseld.

Uiteraard wil ik dat houdertje graag vervangen, iemand enig idee wat het

partnummer is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het smelten van de stekker is een bekend probleem van de 3BG. Dat komt omdat de stekker trilt en dan vonkt en dan gaat het melten. Volgens mij bestaat er geen losse stekker. Ik heb de kabels losgemaakt en twee losse stekker van gemaakt. ik zal eens op etka kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Net ff `t oude lampie bekeken... Het is een blauwe Michiba H7 12V 100W

zelfs de pootjes zijn verhit geweest. Er zit nu een `n Philips Bleu Vision in 55W. Zal morgen meteen ff een andere scoren voor de rechterkant....

[rainbow]

 

Kijk daar zit het probleem!

 

100 watt is te veel, veel behuizingen gaan hierdoor smelten. (veel hogere stroom en veel meer warmte..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Aangezien ik weinig zin heb om de gehele lamp en bumper te demonteren, ben ik vandaag aan de slag gegaan met de lampholder. Afgeknipt van de nieuwe kabelboom en gesoldeert aan de bestaande kabelboom met een krimpkousie erover. En klaar!!!!

 

Goed gedaan... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden