Ga naar inhoud
  • 0

ledverlichting in deurgreep 3C


wulfke

Vraag

Zo, omdat ik een leder interieur heb gekocht moeten de oude deurpanelen ook plaats maken voor deze met leder bekleding.

Aangezien de deurpanelen er af moeten heb ik besloten van in de deurgreep ledverlichting in te bouwen (Dreke has done this before)

 

ik heb voor de ledverlichting de oude strawhad leds gebruikt die afkomstig waren uit een vorige mod

Wat draadjes aan geslodeerd en een weerstandje ertussen,

(weerstandswaarde is afhankelijk van welke lichtsterkte je wenst en dit met inachtneming van de maximum stroom door de led en de doorlaatspanning van de led)

ook heb ik er voor het eventuele toekomstig gemak een connector tussen gezet.

- connector mannelijk : 1J0 973 119 - leidingen voor in dit stekkerdeel : 000 979 131

- connector vrouwelijk : 1J0 973 332 - leidingen voor in dit stekkerdeel : 000 979 132

De sturing van de led kan je aftakken van de verlichting van de raamschakelaar en dit tussen pin 1 (massa) en pin 2

hier effe wat plaatjes bij de praatjes

 

post-6473-1423827449,1039_thumb.jpg

post-6473-1423827449,6195_thumb.jpg

post-6473-1423827449,7132_thumb.jpg

post-6473-1423827449,8226_thumb.jpg

post-6473-1423827449,932_thumb.jpg

post-6473-1423827450,0726_thumb.jpg

post-6473-1423827450,2132_thumb.jpg

 

Later doe ik nog de aanpassing in deurgrepen van de deurpanelen vooraan, foto's volgen dan nog wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Goed bezig, maar is dit niet te fel?

 

Een deftige foto nemen vond ik moeilijker dan het monteren en solderen, dan kan ik je wel vertellen dat het op de foto wel feller lijkt dan dat het in het echt wel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit een tijdje geleden ook gemaakt,maar dan met 12V leds en ik heb ze geschuurd zodat ze diffuus werden dus minder fel en het licht beter "strooit". Dat had ik eerst niet en toen schenen de leds wat meer de auto in waardoor ik in een rooie gloed kwam te zitten hahaha.

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En nog een vraag: weet iemand of de deurgrepen ook in mat bestaan dus niet het glimmende chroom?

Greetz menno

 

Die bestaan zeker wel:

http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3C-B6- ... 2ec1f2e874

 

Volgens mij komen die uit een Individual uitvoering.

 

Partnummers 3C1 837 113 D ZNX und 3C2 837 114 D ZNX staan erbij, dus met dat achtervoegsel zou je ook de partnummers voor de achterportieren kunnen achterhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
niet per sé individual hoor ;) in mijn sportline interieur zitten ook mat chromen deurhendels :)

 

wat ik nog zou willen is de bezel rond de versnellingspook in mat chroom :!: (ik haat dat ding!)

 

Ik wist het ook niet zeker, mooi om te horen dat ze meer voorkomen.

 

Bezel rond de versnellingspook wordt duur. Je moet dan naar 3AA sierdelen daar is ook alles mat chroom, en die passen niet zo maar 1 op 1 op een 3C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die bezel stoort mij ook inderdaad. Ga maandag maar weer eens mijn dealer bellen en vragen of ze het hebben in mat en wat het kost.

En ik zal ook eens de prijzen en nummers van de achter portierhendels navragen.

Greetz menno

 

Dank u!!! Iedereen verklaarde mij al zowat voor gek daarover, doet deugd om te horen dat ik niet de enige ben op deze aardkloot die zich ergert aan dat stukje chroom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden