Ga naar inhoud
  • 0

welke verlaging doen


Michael en Maartje

Vraag

HE he

 

Hoi hier michael heb t volgende heb een passat 3bg uit 2001 deze is verlaagd door een schroefset van TA-Technics en is nu een stuiterbak ( :x:evil::angry: genoegen van mn vriendin)

heb wat geinformeerd en heb 2 opties

 

optie 1 = verlagings veren van t merk Apex 35/35 , nadeel is zeggen ze dat mn orginele dempers teveel 180 dkm hebben gereden en dus kapot kunnen gaan ,nog een nadeel is omdat t 35/35 is is de ruimte in de wielkasten voor groter dan achter

prijs 159 euro

 

optie 2 = verlagingset (veren + dempers)van t merk AP 40/30 , 40 voor zodat ie dan gelijk is met achter

prijs 332 euro

 

hoop dat jullie me kunnen zeggen of t iets is of dat iemand ze heeft

nu is is verlaagd kan net een vinger tussen wil dadelijk comfort maar ook weer niet te hoog op zn poten

 

gr mike

post-14525-1423827404,6846_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als het toch een schroefset is, waarom schroef je hem niet gewoon 1à 2cm hoger? Als het jou (Lees: vriendin) dan nog niet aanstaat kan je altijd nog voor optie 1 of 2 gaan :)

Ikzelf rijd ook op een set van TA en vind het toch nog best comfortabel tov kameraden van mij! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Catch me nee niet kunnen vinden zou je mij eventueel een foto kunnen mailen mmdbb@home.nl.

heb wel zitten kijken voor koni maar die heeft gelijke verlaging terwijl mn auto voor iets hoger is vandaar eventueel 40/30 staat ie in de wielkasten recht.

 

 

 

M@rcel en hoe wil ik t voor mekaar krijgen om verschillende onderstellen te proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Verlaginsveren met originele shocks die al kilometers achter de rug hebben is geen goede otie. Dat rijd echt voor geen meter.

Beter is een goed set van KW of Koni. Welke weet ik ook niet want ik heb er verder geen ervaring mee onder een passat.

De beste optie is volgens mij de KW Street comfort. Dat wordt denk ik wel beaamt door de mensen die het eronder hebben. Maar dat gaat mijn portemonnee te boven helaas.

 

Groeten Siebe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

he diesel bedankt weet wat je bedoelt zit beetje met t zelfde heb nu AP suspension gevonden is ook een bedrijf van kw dus neem aan dat t ook goed spul is maar wil t liever weten heb al een stuiterbak wil er niet nog een keer t zelfde (boze vriendin :twisted::x:angry: ) dus beter ff informeren dat kost niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hi allemaal.

 

Aansluitend op de vraag van de topicstarter (Michael). Ik heb een VW Passat 1.8 20v uit '97 (bekijk mijn ik ben... topic voor foto's). Wat voor een (betaalbare) set is geschikt voor deze auto en dat hij ook nog bijna net zo lekker blijft rijden als nu? Auto hoeft niet donders laag te worden, maar wel gewoon goed ;)

 

Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
M@rcel en hoe wil ik t voor mekaar krijgen om verschillende onderstellen te proberen
Door te gaan rijden met Passats met verschillende onderstellen. Waarschijnlijk kun je wel eens een rondje rijden met iemand op een meeting of je doet een oproep op de site.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En verlagingsveren dan? Is dit een (goedkopere) goede oplossing?

 

Naar mijn ervaring is dit geen goede oplossing als je schokbrekers al de nodige kilometers achter de rug hebben. Dan maar doorsparen voor een betere/duurdere optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe is dit eigenlijk afgelopen?? :roll:

 

Ik vraag me toch af waarom mensen iedere keer weer toch een 'goedkoop' setje willen scoren, terwijl de ervaringen nu toch inmiddels wel duidelijk en uitgekauwd zijn met dit model auto :blink:

 

Koop gewoon een fatsoenlijke kit van bijv. Koni... dan ben je in een keer van al je vragen of bedenkingen, mitsen of maren af en je rijd heerlijk. Ik heb altijd geleerd: goedkoop is duurkoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden