Ga naar inhoud

royhuetink

Members
  • Aantal items

    63
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over royhuetink

  • Verjaardag 25-01-1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.royhuetink.nl

Profile Information

  • Plaats
    Vorden
  • Interests
    film en muziek
  • Naam
    Roy

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

royhuetink's Achievements

2

Community reputatie

  1. Ik heb hetzelfde probleem, ook een Passat 1.8t uit 99... Ongeveer ook nu een klein maandje last van. Heb jij al een oplossing?
  2. Mijn Passat 3B 1.8t slaat af bij het starten met een warme motor. Koud start hij prima, maar als de motor dus warm is moet ik een klein beetje gas bij doen om hem niet af te laten slaan en dan loopt hij verder prima. Iemand een idee wat dit kan zijn? Groeten, Roy
  3. Je bent me voor. Wilde nog een update geven. @Vdub ja, ze hebben de oliedruk gemeten. Oliedruksignaal is dus inmiddels verwijderd uit de auto, dus piepen doe 'ie niet meer. Wat wel het probleem was? Joost mag het weten...
  4. Daar staat 'ie inderdaad... Niet goed of wel goed?
  5. Dat klopt en als het goed is hebben ze dat ook niet zo gedaan...
  6. Het hele blok is geflushed en alle bijbehorende onderdelen zijn vernieuwd, dus ja, het oliezeefje is ook vernieuwd. Met een oliedruk-meter is de oliedruk uitgebreid getest en " kan het niet beter " - volgens de garage.
  7. Vorig weekend begon mijn oliedruk-lampje weer te branden.. Vreemd, de auto is namelijk een aantal weken geleden geflushed (zie mijn topic "Mijn Verhaal") en ik had net een rit Achterhoek-Berlijn en weer terug erop zitten, dus de olie zou helemaal perfect moeten zijn. Gelijk de auto weer naar de garage gebracht en gewacht op uitsluitsel. Nu blijkt het oliedruk-lampje (en geluid) te zijn aangesloten op het motorstoring-signaal. Volgens de garage is het door gelust en wellicht eerder door een beunhaas zo gemaakt. In ieder geval; de oliedruk was/is perfect - de garage heeft er zelfs een speciale meter voor aangeschaft - en volgens de VAG zit er geen storing in de motor. Het is dus één groot raadsel waardoor het lampje gaat branden. Nu dacht ik; als de garage er niet uit komt, wellicht heeft iemand hier de gouden tip... Wie-o-wie zou mij kunnen helpen?
  8. Nu paar dagen/weken verder, wat zijn je bevindingen? Is de set comfortabel? Edit: dikke wagen zo
  9. Al een foto'tje? Edit: volgend weekend, dus dat is vast aankomende zaterdag
  10. 3/4cm klinkt zo weinig. Is hiermee "het hoog op de poten" wel weg? Vanavond maar eens gaan Photoshoppen...
  11. Maar het is toch dat je eigenlijk dan niet de originele schokdempers kan blijven gebruiken... Ivm te weinig demping icm de veren, waardoor ze elkaar gaan tegenwerken...?
  12. Zit de set van Sjaaks er al onder? Ben nou ook al enige tijd beetje aan het rondkijken en gek genoeg kom ik steeds bij hem terecht. Ben dus benieuwd naar jouw/jullie ervaringen.
  13. Kan je vanaf buiten doen. Handvat naar voren trekken en dan zie je daar in het handvat een kabel met een "schoentje" die in het handvat gedrukt zit. Deze kan je losmaken, naar voren trekken en weer in het handvat drukken. Wees wel voorzichtig, als je de kabel laat schieten dan zit deze IN de deur... Mocht dit niet werken zou ik je echt aanraden om naar Apeldoorn af te reizen. Voor €50,- bespaart het je een (hele, hele) hoop frustratie en tijd.
  14. Hi Arend, Voor kapotte sloten en deuren moet je bij www.deurslotreparatie.nl zijn. Deze man kan alles mbt deuren en sloten van de VAG. Anders moet je even kijken of er in de handgreep de kabel die de deur open maakt nog wel strak staat. Kabel kun je gemakkelijk los maken en paar "klikjes" verder zetten. Gr. Roy
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden