Ga naar inhoud
  • 0

Slecht lopen na lege accu.


kimo@kpnplanet.nl

Vraag

Hallo allemaal. Sinds november heb ik mijn nieuwe Passat 2.0. Deze 3BG pakt het gas bij het optrekken niet direct op. Zo ook bij het overschakelen naar de volgende versnelling. Hij houdt dan eerst even in, om daarna gewoon het gas op te pakken. Voor de rest rijdt ie ok. Mijn vraag: zou dit probleem kunnen zijn ontstaan door een lege accu of het demonteren van de accu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Bedankt. Dan zal ik 'm bij de dealer laten inleren. Enig idee hoe lang ze daar mee bezig zijn?

 

Ik denk 2 min en 50euro :wink:

Je kan beter even op de vag-com kaart kijken wie er in de buurt van jou woont en het daar voor niks laten fixen. :mrgreen:

 

Voor niks?? ik dacht dat het minste wat je moest geven, een pak koek was :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bedankt. Dan zal ik 'm bij de dealer laten inleren. Enig idee hoe lang ze daar mee bezig zijn?

 

Ik denk 2 min en 50euro :wink:

Je kan beter even op de vag-com kaart kijken wie er in de buurt van jou woont en het daar voor niks laten fixen. :mrgreen:

 

Voor niks?? ik dacht dat het minste wat je moest geven, een pak koek was :mrgreen:

 

Nou ja bij sommigen is het voor niks :D ik zelf ben niet zo'n koekiemonster zeg maar haha :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De vag-com kaart! Dat is nieuw voor mij. Maar waarschijnlijk wel een goed idee. Ik ga ff googlen op vag-com kaart. Thnx!

 

Je hoeft niet te googlen, die link staat hierboven in het menu: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... b6242b9ddb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan Jeroen (Jee13) dit niet doen? hij woont in Dordrecht, is wel 65km van je vandaan, maar dan heb je het ook opgelost..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden