Ga naar inhoud
  • 0

afstandbediening


patrick.d

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
bulpje midden op dash is de climatronic lichtsensor. De AB is geen type infrarood dus de ontvanger kan gerust ergens weg gebouwd zijn.

 

Ha daar heb ik ook als eens met vraagtekens naar gekeken. Maar eh WAT doet ie dan icm de climatronic ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lichtsensor is een groot woord, is een zonnesterkte sensor. Dat ding meet zeg maar de hoeveelheid en intensiteit van het invallende zonlicht, omdat een auto net een broeikas is, om daarmee beter de hoeveelheid koude lucht te kunnen bepalen die het interieur in moet. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Lichtsensor is een groot woord, is een zonnesterkte sensor. Dat ding meet zeg maar de hoeveelheid en intensiteit van het invallende zonlicht, omdat een auto net een broeikas is, om daarmee beter de hoeveelheid koude lucht te kunnen bepalen die het interieur in moet. :wink:

IS het daarom dat ik de indruk krijg dat m'n clima een eigen leven heeft. Dan gaat ie wat harder en dan weer ff zachter. Gaat ff heel hard en gaat weer zachter. Dus ik mag aannemen dat het zo hoort?? DAn heb ik nl een probleem minder :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt de batterijen vervangen begreep ik.

Heb je de binnenkant van de sleutels verder ook goed schoongemaakt ??

Stof/oxidatie kan een verminderd contact geven waardoor mogelijk de afstandsbediening ook niet goed werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de oplossing al gevonden onder de mat aan de bestuurders zijde zit de unit die de centrale vergrendeling regelt.

Hier zitten 2 stekkers op waarvan een 15 polige nummer 7 en 10 zijn voor de antenne voor de vergrendeling hier heb ik een andere kabel op gesoldeerd van 2 x 0.75 mm en deze langs het dashboard de a stijl in gelegd.

Nu heb ik prima bereik tot 10 meter.

Ik hoop dat iemand die het zelfde probleem heeft hier wat aan heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb de oplossing al gevonden onder de mat aan de bestuurders zijde zit de unit die de centrale vergrendeling regelt.

Hier zitten 2 stekkers op waarvan een 15 polige nummer 7 en 10 zijn voor de antenne voor de vergrendeling hier heb ik een andere kabel op gesoldeerd van 2 x 0.75 mm en deze langs het dashboard de a stijl in gelegd.

Nu heb ik prima bereik tot 10 meter.

Ik hoop dat iemand die het zelfde probleem heeft hier wat aan heeft.

 

 

goeie tip. Misschien wat voor de KB??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden