Ga naar inhoud

Dashbordkastje met Led`s


ron.s

Aanbevolen berichten

uit ervaring weet ik dat blauw in het donker moeilijker weer geeft. had ooit in mijn bus de cabine licht vervangen voor blauw licht, voor snachts. ziet geen moer als je iets wil lezen. De bijrijders konden geen kaartlezen want alles was onduidelijk. Rood licht is in dat geval prettiger voor de ogen. Mischien een optie om die nieuwe philips sfeer verlichting te monteren (die bol die rood blauw paars geel groen straalt):P

 

 

Ik wil zelf wel w8 binnen verlichting hebben. Kan mijn asbak moeilijk vinden in het donker. is meestal te vol met peuken zodat je dat licht niet meer ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil zelf wel w8 binnen verlichting hebben. Kan mijn asbak moeilijk vinden in het donker. is meestal te vol met peuken zodat je dat licht niet meer ziet.

Heel bekend probleem...

 

Inderdaad erg bekend probleem ...

 

Helaas zal de W8 verlichting daar weinig bij helpen, tenzij je er Powerleds in gaat zetten :P .. want het zijn maar zwakke ledjes die er standaard inzitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uit ervaring weet ik dat blauw in het donker moeilijker weer geeft. had ooit in mijn bus de cabine licht vervangen voor blauw licht, voor snachts. ziet geen moer als je iets wil lezen. De bijrijders konden geen kaartlezen want alles was onduidelijk. Rood licht is in dat geval prettiger voor de ogen. Mischien een optie om die nieuwe philips sfeer verlichting te monteren (die bol die rood blauw paars geel groen straalt):P

 

 

Ik wil zelf wel w8 binnen verlichting hebben. Kan mijn asbak moeilijk vinden in het donker. is meestal te vol met peuken zodat je dat licht niet meer ziet.

 

Ohw ja ik weet wat je bedoelt! deze toch!!!! die staat namelijk bij mij in de woonkamer

post-2354-1423822156,6431_thumb.jpg

post-2354-1423822156,7213_thumb.jpg

post-2354-1423822156,7681_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jij hebt geen last van hitsige mannen voor je raam ?

;)

 

eeuuhh nee, maar eerlijk gezegd ook niet echt opgelet.......hhhmmmm of is het daarom de laatste tijd zo druk in de straat :shock: 8)

 

oohhww ja trouwens de foto's zijn genomen in het donker zonder andere verlichting, daardoor lijkt het wel een beetje een hoerekast, maar als je woonkamer gewoon verlicht is, is het minder :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden