Ga naar inhoud
  • 0

Homokineet bakzijde '97 automaat.


gfxmeesx

Vraag

Goedenavond,

Ik zal mij als eerst eens voorstellen, is wel zo netjes natuurlijk!

 

Ik ben Mees, 20 Jaar en deze Passat is nu mijn tweede auto.

FOTOFOTOFOTO! 8-)

33peb6g.jpg

 

Ik heb sinds een paar weken een probleem met de homokineet aan de rechter zijde (lange as) aan de bakzijde.

 

Nu heb ik al een aantal complete assen gezien voor een handgeschakelde versie, incl. beide homokineten.

Enkeld nog geen voor een automaat.

De garage waar ik al 2 jaar kom nu vertelde mij dat er speling op zat en dat het onderdeel zelf tussen de 450 en 500 euro zou kosten, zonder arbeid.

Ik wordt in september 21 en ik werk als onderhoudsmonteur aan productie lijnen in plantages, dus ik hoop eigenlijk op een goedkopere oplossing, want het groeit niet aan een boompje :(

 

Het gaat hier om een 1.6 automaat Benzine versie uit '97.

 

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Misschien eve bellen met Schaap en Bron in Joure, die hebben meestal wel wat liggen..

 

 

 

Schaap en Bron BV

 

 

 

Straat:

 

Firmawei 6

 

 

 

Postcode:

 

8501 XL

 

 

 

Plaats:

 

Joure

 

 

 

Telefoon:

 

0513-633701

 

 

 

Fax:

 

0513-411343

 

 

 

E-mail:

 

info@schaapbron.nl

 

 

 

KvK:

 

01067675

 

 

 

BTW:

 

8138.41.240.B.01

 

 

 

 

 

Openings tijden

 

 

 

 

 

 

Maandag t/m Vrijdag

 

8:30 t/m 12:30

13:30 t/m 18:00

 

 

 

Zaterdag

 

8:30 t/m 12:30

13:30 t/m 15:00

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oook bij mij moet er twee homokineeten vervangen worden , vorige week de rechter kant vervangen aan de wielzijde, aanstaande week weer een afspraak aan de rechter en linker kant aan de bak zijde.. tering duur zeg die homokineets :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik betaalde voor een homokineet 193,- euro :shock: NU zie ik verschillende prijzen van homokineets vanaf 40,- tot 150,- op ebay en het internet. de prijzen bij de VW dealer zijn vele malen hoger, waarom ze zo duur zijn weet ik niet zo 1,2,3 ja ze zeggen kwaliteit , merk gebonden etc etc, ook de aandrijfas incl homokineet lopen ver uit 1 , van 100 tot 350 op ebay etc etc. @ Mees waar heb jij deze besteld??

OOk wil ik wel eens weten waarom ze zo duur zijn en of wij niet benadeeld door de garage's die deze homokineeten plaatsen en zo duur laten afrekkenen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

We verkochten de buitenste altijd voor 125,- en dat was een van de betere wat kwaliteit betrof. Er zitten wel verschillen in kwaliteit en dat zie je ook terug in de hoes met klemmen die bij de setjes zitten. Maar de prijzen lopen aardig uiteen. En orgineel gaan ze ook stuk.. :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn garage houder heeft deze besteld voor me, koste me 600 incl. montage.

Echter was dit de complete as incl. beide homokineten en hoezen.

 

Vergeet niet dat ik een as nodig had voor een automaat en deze niet echt veel te vinden zijn jammer genoeg :(

 

Sorry voor het late antwoorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden