Ro202 Geplaatst 25 mei, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 25 mei, 2012 Wie kan mij Vag log beoordelen? Betreft een 3BG uit 1997 1.6 Bedankt Log-RJ-TL-78-295253.txt Log-RJ-TL-78-WVWZZZ3BZVE011876-295253.txt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 OrangePassat4M Geplaatst 29 mei, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 29 mei, 2012 je hebt een storing op je startonderbreker en je snelheidsmeter is kaduk of draad is los nog n storing op je airbags en nog wat andere vaagheden betreffende je elektrische snufjes... wat is je probleem? Misschien een goed idee om alle foutmeldingen te resetten en dan nog eens een autoscan te maken om te zien welke fouten terug blijven komen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ro202 Geplaatst 29 mei, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 mei, 2012 Zo ver ik weet geen elektronische problemen die voor doen. Ik heb wel 2 andere problemen. 1e Soms start de auto heel moeilijk, dan moet ik pompen met het gas om de motor op gang te krijgen. 2e Na lange stukken rijden ( op de snelweg) start me motor bijna niet meer. Ook loopt die niet meer goed en soepel, pas na de motor opnieuw starten rijdt die weer normaal Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 IHC966 Geplaatst 29 mei, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 29 mei, 2012 Snelheidsmeter is intermittent. Af en toe dus. zou ik dus gewoon resetten. Geldt voor de meeste foutmeldingen in je log. Verwijderen en kijken wat er terugkomt. Van de CV zullen er wel een paar terugkomen denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Alex0405 Geplaatst 29 mei, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 29 mei, 2012 Zo ver ik weet geen elektronische problemen die voor doen. Ik heb wel 2 andere problemen. 1e Soms start de auto heel moeilijk, dan moet ik pompen met het gas om de motor op gang te krijgen. 2e Na lange stukken rijden ( op de snelweg) start me motor bijna niet meer. Ook loopt die niet meer goed en soepel, pas na de motor opnieuw starten rijdt die weer normaal Ik heb op een VAG site gelezen dat dit aan de computer van de auto kan liggen. Na een update of enige aanpassingen in de ecu (correct me if i'm wrong) wordt dit recht gezet. Als je hier baat bij hebt kan ik je de link van de desbetreffende website geven zodat je het kan nalezen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ro202 Geplaatst 30 mei, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2012 De link kan je idd wel door geven, heb ik misschien wel wat aan. Ik had het 1 x. Kwam in van Rotterdam naar huis (Middelburg) 120/140 Km, daarna nog de stad in. De auto heeft ongeveer een half uur stil gestaan. Kreeg 'm moeilijk aan de praat, naar de stad gereden (10) min. Net of er helemaal geen vermogen in zat, zo sloom! Op de parkeerplaats gekomen, rook een rare lucht en lichte rook onder de motor kap vandaan. Weer gestart, niks aan de hand loopt stationair goed. Om de parkeerplaats gereden en als een gek schokken en niet op vermogen komen. Later maar een cafe in gedoken. Ronald 04.00 uur naar huis, niks aan de hand. De laatste tijd erg veel last met starten net of die niet wil, geen benzine krijgt. Pomend starten lukt wel, of 5 minuten wachten. Vanavond weer last gehad op de parkeer plaats van de appie heijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Alex0405 Geplaatst 30 mei, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2012 Ow ik zie nu pas dat je een benzine uitvoering hebt. Volgens de website is dit een bekend tdi probleem. Maar lees eens onder het kopje start correctie, misschien dat dit overeenkomt met jouw probleem. http://www.vagtechniek.nl/index.php?mai ... x&cPath=74 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 30 mei, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2012 je zou zeggen koppakking lek. Valt ie tijdens het rijden ook wel eens uit of niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ro202 Geplaatst 30 mei, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2012 Nee auto valt niet uit tijdens het rijden. Stationair loopt die ook perfect. Alleen na het rijden of het starten doet die vreemd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 31 mei, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2012 Misschien wel iets van een LMM Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ro202 Geplaatst 31 mei, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2012 Zou idd kunnen. Maar hoor echt Te vaak op het forum dat het een LMM zou kunnen zijn. Moet wel zeker zijn van je zaak om zoiets te vervangen. Of je moet een geldboom hebben .... Hoe duur kost zoiets? Kan je deze ook met de VCDS software testen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 1 juni, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 1 juni, 2012 je zou even de fuel trims na kunnen kijken, je mag alleen geen foutcodes gewist hebben.. meetwaardenblok 032 moeten beide vakjes een waarde meer/minder dan 0 hebben (max + of - 10) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 OrangePassat4M Geplaatst 3 juni, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 3 juni, 2012 De link kan je idd wel door geven, heb ik misschien wel wat aan. Ik had het 1 x. Kwam in van Rotterdam naar huis (Middelburg) 120/140 Km, daarna nog de stad in. De auto heeft ongeveer een half uur stil gestaan. Kreeg 'm moeilijk aan de praat, naar de stad gereden (10) min. Net of er helemaal geen vermogen in zat, zo sloom! Op de parkeerplaats gekomen, rook een rare lucht en lichte rook onder de motor kap vandaan. Weer gestart, niks aan de hand loopt stationair goed. Om de parkeerplaats gereden en als een gek schokken en niet op vermogen komen. Later maar een cafe in gedoken. Ronald 04.00 uur naar huis, niks aan de hand. De laatste tijd erg veel last met starten net of die niet wil, geen benzine krijgt. Pomend starten lukt wel, of 5 minuten wachten. Vanavond weer last gehad op de parkeer plaats van de appie heijn. Schokkende motor wil dat niet zeggen dat ie niet op 4 cilinders loopt ? en n LMM is 8 tientjes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ro202 Geplaatst 4 juni, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2012 Wat voor merk LMM heb je voor 8 tientjes? En waar kan je die voor 8 tientjes kopen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 5 juni, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 5 juni, 2012 een originele (ruil-) Bosch kost ca 80 euro.. (voor de diesels) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ReneR Geplaatst 6 juni, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 6 juni, 2012 Hoi Ronald, Allereerst is je auto van 1997 en dan is het een 3B en niet een 3BG Verder kun je alle meldingen waar "Intermittent" bij staat gewoon wissen en kijken of ze weg blijven. Intermittent betekent nl. dat deze melding ooit wel eens voor gekomen is maar niet continu voor komt. De "Redir Fail!"melding betekent alleen dat je niet alle label files hebt en/of dat ze in een andere taal staan. Volgens mij staan er losse files op de site van Gerrit. (voor meer uitleg over deze melding: http://www.ross-tech.com/vag-com/labelsredirect.html ) De volgende meldingen zouden kunnen ontstaan door een draadbreuk (de 2 dikkere bruin met een kleurtje draden ff checken in de deur slurf) of een slecht contact in je bestuurders deur slot. (ff zoeken op forum zijn al wat posts over) 00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 37-00 - Faulty 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent De volgende melding betekent dat je spiegel verwarming waarschijnlijk kapot is, dit komt omdat er geen termostaat schakeling in zit en de spiegel verwarming aan gaat als je de achterruit verwarming aan zet. 00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 35-00 - - Nog een laatste tipje.... zet geen kenteken in de naam van je scanlog. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Ro202
Wie kan mij Vag log beoordelen? Betreft een 3BG uit 1997 1.6
Bedankt
Log-RJ-TL-78-295253.txt
Log-RJ-TL-78-WVWZZZ3BZVE011876-295253.txt
Link naar reactie
Delen op andere sites
15 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten