dieseltje Geplaatst 23 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 dan doet mijn 3BG met 4bak automaat 't nog lang niet zo slecht. met tegen wind redt ik 198 echt km (gps) en windstil 205 met 210 op de teller. De banden maat die ik heb 235/34/17 zorgen voor minimale teller afwijking. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Upseel Geplaatst 23 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 ...De banden maat die ik heb 235/34/17 zorgen voor minimale teller afwijking. Zo, dat zijn zeker dure banden Alle, heb nog nooit hoogte 34 gezien. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 23 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 jaa. sorry type voud..235/45/17 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 23 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 ik heb ook 235-45-17 onder me 3c, verbruik gemiddeld is 1 op 15/16 ofzo op dit moment , denk dat ik die banden met velgen maar ga verkopen en 205/215-55-16 ga halen met 16'' Milwaukee velgen, dan heb ik tenminste verbruik van 1 op 18 - 1 op 22 op buitenwegen, waar me vader vaak rijd op weg naar werk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sandieman Geplaatst 23 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 De snelheidsmeter kruipt uiteindelijk naar 210, navigatie gaf 201 aan.....tja toen moest ik er ook af....zolang duurde het. En eeh ik bedoel echt zondags vroeg, zeg maar voor 9 uur Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 23 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 ja dat gaat dus moeilijk worden voor mij dan moet ik . zo'n 6 a 7 uur opstaan daarheen rijden en dan tot die tijd is het al 9 a 10 uur en zijn er al wat links hangende opoetjes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sandieman Geplaatst 23 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 hoi, als jij om 8 uur wegrijd ben je binnen 45 minuten op de 31 Is leuk hoor ff uitwaaien zondags lekker vroeg, zeker met dit weer en je wordt er wijzer van (je weet dan echt hoe hard je psst wil) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 23 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 Als ik een vrij open Autobahn zie, zonder limiet, dan ga ik ook echt voluit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kanerr Geplaatst 23 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 De mijne heb ik tot de 200 gekregen.. Zeer trots op, want de auto heeft al een gezonde 3 ton achter de kiezen! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 23 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 De mijne heb ik tot de 200 gekregen.. Zeer trots op, want de auto heeft al een gezonde 3 ton achter de kiezen! Heb jij toevallig geen scheet-gas gebruikt om het op de 200 te krijgen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kanerr Geplaatst 23 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
guyke Geplaatst 23 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 vlot 200 , mijne 2.0 tdi is gechipt naar ???? pk (nog niet op de rollerbank gestaan ) denk 175 pk in duitsland met mijn broer er bij toen we naar essen gingen vlot 210 en ik had nog over en toen kreeg ik een boze blik dat ik moest dimmen , ben toen maar wijselijk minder hard gaan rijden want als appi boos word doet het nog steeds pijn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 23 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2012 haha, tja in Duitsland hoor je gewoon beetje door te gassen, als je behoorlijk wat km moet afleggen op de Autobahn schiet dat niet op met 140 ofzo.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 24 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 24 maart, 2012 vlot 200 , mijne 2.0 tdi is gechipt naar ???? pk (nog niet op de rollerbank gestaan ) denk 175 pk in duitsland met mijn broer er bij toen we naar essen gingen vlot 210 en ik had nog over en toen kreeg ik een boze blik dat ik moest dimmen , ben toen maar wijselijk minder hard gaan rijden want als appi boos word doet het nog steeds pijn ja, vind je 't gek? appi z'n kist geeft zoveel gewicht dat de auto nog amper vooruit gaat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appi Geplaatst 24 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 24 maart, 2012 vlot 200 , mijne 2.0 tdi is gechipt naar ???? pk (nog niet op de rollerbank gestaan ) denk 175 pk in duitsland met mijn broer er bij toen we naar essen gingen vlot 210 en ik had nog over en toen kreeg ik een boze blik dat ik moest dimmen , ben toen maar wijselijk minder hard gaan rijden want als appi boos word doet het nog steeds pijn ja, vind je 't gek? appi z'n kist geeft zoveel gewicht dat de auto nog amper vooruit gaat nah die gaat ook vlot 200 hoor is gechipt zunne kristof Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kanerr Geplaatst 24 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 24 maart, 2012 Misschien komt het door je zieke bass waardoor je teller gewoon zo hard trilt dat hij de 200 voorbij gaat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 24 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 maart, 2012 Dat is eigenlijk niet eens een slecht idee, geluid volop aan met muziek waarbij veel Bass naar voren komt en daarna de 31 in Duitsland nemen van noord naar zuid , misschien haal ik de 260 wel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 24 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 24 maart, 2012 Dat is eigenlijk niet eens een slecht idee, geluid volop aan met muziek waarbij veel Bass naar voren komt en daarna de 31 in Duitsland nemen van noord naar zuid , misschien haal ik de 260 wel! ik citeer newton: "voor elke actie is er een tegengestelde, en gelijke reactie" gaat dus niet werken, omdat de druk niet alleen voorwaarts zal zijn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 24 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 maart, 2012 Is dat zo? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jos_br Geplaatst 24 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 24 maart, 2012 Bij mijn (race)golf V is 226km/u GPS maar liefst 242km/u op de teller en draait de motor 4450tpm....in 6e versnelling. Overberengingen zijn dezelfde van de Passat 140pk. Jos. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Maurice Geplaatst 24 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 24 maart, 2012 Vandaag 215 op gps geklokt en de teller gaf hetzelfde aan. Ik had niet genoeg weg over om de topsnelheid te halen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 24 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 maart, 2012 Vandaag 215 op gps geklokt en de teller gaf hetzelfde aan. Ik had niet genoeg weg over om de topsnelheid te halen. Wat voor passat heb je? type en blok En waar ging je topsnelheid proberen te halen dan? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Maurice Geplaatst 24 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 24 maart, 2012 Ik heb een 3BG 1.9tdi met een awx blok (geloof ik). Zij heeft een JD-chip, heeft nu 175pk. Ik reed in duitsland, maar veel stukken met snelheids beperking. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Waaipaol Geplaatst 25 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2012 Ik heb ook een 2.0 TDI. 140 pk. topsnelheid nooit geprobeerd. Hiervoor had ik een gechipte Bora 1.9 TDI en die haalde met gemak de 230 op de gps. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 25 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2012 Ik heb ook een 2.0 TDI. 140 pk. topsnelheid nooit geprobeerd.Hiervoor had ik een gechipte Bora 1.9 TDI en die haalde met gemak de 230 op de gps. Wij hebben nu voor de deur ook een 2.0 tdi 140pk, blackpearl zwart (dezelfde voorkant als jou avatar) En wij hadden ook een bora 1.9 tdi, deze was 90pk, later ECU aangepast zodat die ongeveer 115pk was en zuinger, topsnelheid was 205km/h op teller ofzo, we hebben van 2001 tot Jan 2012 in die auto gereden, nooit echt problemen gehad, in die 11 jaar maximaal 5000 eu aan onderhoud uitgegeven, 4 keer mee naar Turkije geweest. 1 ding vonden we wel raar, bij de grens tussen Croatië en Servië, waarschijnlijk doordat me moeder constant motor startte en uitzette (in de lange rij voor de grens), was het ineens dat de temperatuur van de koelvloeistof op bijna 120C stond, gelijk motor uitgezet, met 2 man constant de auto duwen, nadat we de grens over waren, gingen we rondkijken, half contact aan, airco ofzo niks deed het, 5 min later ineens deed alles het weer , blijkbaar storing ofzo, we waren ook een bekende tegen gekomen die monteur is, die heeft er ook naar gekeken, 20 sec lang volgas ingetrapt en de ventilator bij de motor ging niet aan, en het bleef op 90C dus er was niks aan de hand, Vw/Audi garage in Ankara (Turkije) zei ook niks aan de hand. Best wel raar mja voor de rest nooit problemen gehad. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten