Ga naar inhoud
  • 0

Achterste veren van KW set gebroken


scorpiosoft

Vraag

Twee garages hebben nu onafhankelijk van elkaar bevestigd dat van de achterste veren de onderste ring is afgebroken. Het gaat hier om een KW verlagingsset die een aantal jaren geleden door Jos van http://www.jbautoservice.nl is geïnstalleerd op mijn Passat 3BG uit 2003.

Heb net gebeld met Jos en moet vanmiddag even terug bellen om een oplossing te verzinnen. Ze moeten in ieder geval vervangen worden om door de APK te komen. Wacht even af waarmee Jos terug komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ben vergeten foto's te maken en de zomerbanden zitten er nu weer onder. Twee garages kwamen hier onafhankelijk mee zonder dat ik ze iets gezegd heb. Mag aannemen dat er dan wel wat aan de hand is.

 

Denk dat ik vanmiddag even naar Jos toe rijdt zodat hij eerst even zelf kan kijken. Ben vandaag toch vrij 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Update:

Kom net bij Jos vandaan en deze bevestigde dat er bij de achterveren aan de onderkant een stuk is afgebroken. Hij heeft direct met de KW leverancier gebeld en ik hoef alleen maar het materiaal te betalen. Voor de rest komt Jos mij tegemoet in arbeidskosten en dergelijke. De veren kosten nu iets van 53,50 per stuk wat gelukkig nog meevalt.

 

Al met al wordt straks alles weer netjes opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Komt inderdaad omdat de garantieperiode is vervallen (meer dan 2 jaar oud). Heb er ongeveer 80.000km mee gereden en zouden eigenlijk nog niet kapot mogen gaan. Daarom komt Jos mij nu ook tegemoet door alleen de veren in rekening te brengen (moet hij zelf ook inkopen) en arbeidskosten zijn voor hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo als ik het zeg als hij de kosten van arbeidsloon etc voor zijn rekening neemt!! dat vindt ik mijns inziens een goede actie

Ik denk dat KW hier de verantwoording zal moeten nemen.

 

En dat ik ander verhalen hoor, daar bedoel ik mee dat er in Nederland wel andere bedrijven zijn die gewoon weglopen voor de verantwoording en zich er met een lulverhaal van af maken.

 

Ikzelf mag en kan geen oordeel hebben over JB, als ik alleen af ga op wat er over het JB op het forum staat, dan zou ik zeker met een probleem naar hem toe gaan.

 

Maar ja tot op heden nog geen reparatie in aantocht.

 

Conclusie: Ik bedoel hier niet JB mee !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren bij Jos geweest en de veren en stofhoezen zijn netjes vervangen. Direct ook maar een APK laten uitvoeren en de wagen is weer klaar voor een jaar met plezier rijden :D

 

De nieuwe veren zijn van een nieuwe serie en zijn iets dikker en korter. Het rijdt wel weer goed en ben zeer tevreden met de geboden service!

post-2825-1423826927,2277_thumb.jpg

post-2825-1423826927,3371_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok nou netjes opgelost, ja 80 dkm en zonder enig id wat men achter een auto gooit kan ik me ergens wel indenken dat dit niet kosteloos zal zijn. Wel netjes van Jos hoe dit dit oppakt. Nu succes er weer mee.

 

{{EUHH Michel, heb je het druk 15 april?? Meeting V.A.G in drachten he..}}

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb bij mijn KW streetcomfortset na 1 jaar en ongeveer 35.000 km een kapotte achterschokbreker gehad. Netjes opgelost door KW en JB Autoservice want alles is onder garantie vervangen. Nu maar hopen dat bij mij de veren wel heel blijven. Ik heb er inmiddels zo'n 60.000 km mee gereden. Na Koni en Bilstein is dit wel de fijnste set waar ik ooit op gereden heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden