Ga naar inhoud
  • 0

pasat lekt olie na een grote beurt


Darkxceed

Vraag

Heren,

 

Vandaag heb ik mijn passat terug gekregen na een grote beurt(remvloeistof is ook bij vervangen) en ook de koppeling is vervangen.

Mijn zwager belde mij dat hij olie heeft gelekt ik gelijk naar buiten en bij mij op de oprit gekeken.

 

Helaas bij mij ook dus.

Wat zou hij nu gelekt hebben kan ik dit terug vinden, remvloeistof of motor olie?

Misschien kunnen jullie zeggen waar hij lekt van boven af gezien op de motor kap dan kan ik bepalen wat het is.

Het is helaas zaterdag dus morgen kan ik al niet terecht, dit gebeurt ook altijd in het weekend.

 

Baal er enorm van want maandag moet ik weer naar mijn werk en heb ik de auto dus nodig...

 

gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hé Bart niks aan de hand waarschijnlijk, heb dit zelf ook gehad na een onderhoudsbeurt en mijn broer had precies hetzelfde. Bij het loshalen van je oliefilter loopt er wat olie in je subframe en lekt dan nog wat na. :lol:

 

Maar ik vond dat er best een plas was in een uur tijd, olie was ook nieuw zover ik kon zien.

Heb al met de garage kontakt gehad en hoop dat er geen onderdelen zonder smering komen te staan moet namelijk een 30km rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heldere vloeistof is vaak geen motorolie aangezien bij de meeste auto's de motorolie wel weer zwart is nadat de motor gestart is, zeker bij een diesel..

 

Als het bakolie is kun je dat erg goed ruiken.. dat stinkt nl erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden