Ga naar inhoud
  • 0

Geen Alarmpiep oid bij Licht aan


Fantom

Vraag

Het viel me eigenlijk laatst pas op. Als ik mijn lichten aanlaat, sleutel uit het contact en dan deur open doe dan krijg ik geen akoestisch alarmtoontje te horen dat mijn lichten nog aanstaan. Heeft een 3B uit 02/2000? geen lichtalarm of is dit te regelen met VAG-COM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is idd ws de soldeerverbinding in het slot. Je kan een nieuwe kopen, en het zelf inbouwen. Met een dunne soldeerbout en een beetje handigheid is het oude slot vaak nog te repareren. Je kan uitvinden welke portier het is door (voorzichtig) de deur open en dicht te doen en/of voorzichtig tegen de deuren te slaan. Meestal is het de portier aan de bestuurderskant, want die wordt natuurlijk het meeste gebruikt. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Meestal zijn niet alle soldeercontacten defect en werken de meeste functies gewoon nog. Kans lijkt me klein dat het zoemertje zelf defect is. Uitlezen met een VAG com kan ongetwijfeld meer duidelijkheid bieden. Ben benieuwd of het idd de soldeerverbinding van het slot was, of dat er iets heel anders uit de bus komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
In je contactslot zit een klepje dat signaleert of er nog een sleutel in het slot zit. Dat blijft ook wel eens hangen, en veroorzaakt allerlei vreemde storingen.

 

Helpt een fris pufje contactspray om dat te verhelpen? Of mag je dat niet gebruiken in het contactslot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden