Ga naar inhoud
  • 0

VW bezuiniging met de luchtroosters


ehasalm

Vraag

Hallo allen,

 

ik heb hier gelezen dat je kunt de ventilatieroosters verlichting zelf inbouwen, daarom heb ik de OEM kabel van ebay gekocht, de lampje vanmorgen by de stealer besteld, maar guess what, toen ik de midden luchtrooster uit de dashobord losgehaald zag ik dat VW bezuiniging ging verder dan de kabel en lampjes, de plek waar de lampje moet zit bestaat niet meer!!.

 

is het mogelijk om de witte stukje waar de lampje zit apart bestellen, of de kabel heb ik voor niks gekocht?!

 

het gaat over 3BG 2004 sedan trendline

post-14451-1423826511,3767_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik vind dat jullie wel duur uit zijn ik had ook geen verlichting maar wel een kabelboom zonder spannig er op heb deze door gelust, heb op het forum ook foto,s gezet ff zoeken dan kom je er wel. Naast de verlichting die niet werkte had ik bij de middelste en linkse unit de lamellen kapot deze vervangen door een komplete set te kopen voor 25,-.

Gekocht bij renkes in overloon en anders bij bl parts hebben ze ze ook maar weet niet hoe duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik vind dat jullie wel duur uit zijn ik had ook geen verlichting maar wel een kabelboom zonder spannig er op heb deze door gelust, heb op het forum ook foto,s gezet ff zoeken dan kom je er wel. Naast de verlichting die niet werkte had ik bij de middelste en linkse unit de lamellen kapot deze vervangen door een komplete set te kopen voor 25,-.

Gekocht bij renkes in overloon en anders bij bl parts hebben ze ze ook maar weet niet hoe duur.

 

Dat zijn gebruikte setjes uit demontage auto's Kan natuurlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden