Ga naar inhoud

He.. mijn ´oude´ passat staat te koop met schade!


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

wel een hele nette sloper, diverse spulen al gehaald.

En wat is duur, zit wel alles op navi leder xenon pdc lm velgen alles mee gepoten....

 

 

Nu is de waarde bepalend wat de motor te bieden heeft, als die stuk is gaat er al een deel van winst.

Bak en int er dergelijke wat de 1 heel mooi vind om op zijn eigen te zetten helt denk ik de waarde niet op om de sloper te kunnen betalen.

Hij moet opgehaald worden/ op naam / schorsen / dan rustig aan alle delen heel verweideren, en proberen te verkopen.

Ik zal er zelf totaal geen winst in zien om dit project te slopen. Je moet een motor weten die goed is, en dan ombouwen,

Maar dan nog is de waarde van deze niet heel veel lager dan een lopende 6 cilinder diesel.

Ik blijf het een dure sloper vinden...

 

En ja dit type motor is bekend op stuk lopen, vandaar is een gezonde motor ook best duur.

Ik heb een 2.5 gesloopt motor alleen bracht 1500 op. Met nieuwe turbo en nieuwe pomp en alles 100%

Maar valt niet mee winst te pakken op een auto van bijna 2700..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dan. Ik blijf erbij is een dure sloper, maar keer zijde is dat er haast niet aan een sloper te komen is.

Was Vrijdag even bij de grootste van Groningen ben goed bekend met de eigenaar, hebben we het er nog over gehad.

Had wel 2 jonge Passats gekocht een grijze sedan zoals Upseel heeft uit 2004 en een champagne kleur variant 2004.

beide grijs comfortline nieuwe type, 1 met hout inleg tot en met houten stuur toe. ander vrij simpel.

Maar verder is er haast niet meer aan te komen, Wim melde dat het meeste naar de grens overgang gaat.

Dus dan zal je er duur aan moeten, en zal een sloper in de tijd winst maken.

Ik zag het niet zitten, kan ik ook niet doen even voor dat geld een sloper kopen, maar vond het echt een dure auto.

Maargoed sloperij pak wat handel is eruit en gooit het op stelling en word in de tijd wel verkocht.

Daar is het geen must dat het vlot verkocht word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk te horen dat ie toch nog verkocht is.... voor hoeveel is ie nu van de hand gegaan? en wat ik begrijp word ie dus compleet gedemonteerd aangeboden?

 

Was een fijne wagen en dito motor (toen ie nog liep) maar ben nu blij dat ik hem optijd heb ingeruild bij Pon voor de Touareg ;)

Zal wel een kostbaar grapje zijn om de motor te laten maken...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Hij staat bij ons op de zaak....

 

Het probleem is dat een buitenlandse schade auto (meestal met de neus in elkaar) bijna hetzelfde kost als een complete nederlandse auto met bijvoorbeeld motorschade... daarom is het zo moeilijk om aan een goeie demontage auto te komen.

 

En zelfs voor export beginnen ze de mooie auto's eruit te pikken en laten er een met een kappote motor gewoon staan :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden