Ga naar inhoud

full member worden


dragon76

Aanbevolen berichten

Dat heb ik inderdaad gedaan,kom je op een pagina waar je het bedrag kunt invoeren,druk dan op versturen waarna ik op de paypal site kom maar daar daar zie ik na het inloggen verders niks meer staan mbt passat site oid dus dan weet ik het ook niet.

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Ik heb zojuist een donatie gedaan om full Member te worden, mede om de kwaliteit van de site en behulpzaamheid van de leden!!

Ben bang dat je te weinig heb overgemaakt voor full member gezien je groene kleu ben je donareur.

Als je minimaal€15,-- had overgemaakt was het zwart ipv groen.

 

Als je via Paypal doneert maakt ie er automatisch ongeacht het bedrag meteen donateur van omdat ie geen onderscheid in bedragen kan zien.

Anders zou iemand die 1 euro doneert ook FM kunnen worden, dat Fullmember pas ik dus aan zodra ik zie dat er betaald is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist een donatie gedaan om full Member te worden, mede om de kwaliteit van de site en behulpzaamheid van de leden!!

Ben bang dat je te weinig heb overgemaakt voor full member gezien je groene kleu ben je donareur.

Als je minimaal€15,-- had overgemaakt was het zwart ipv groen.

 

Als je via Paypal doneert maakt ie er automatisch ongeacht het bedrag meteen donateur van omdat ie geen onderscheid in bedragen kan zien.

Anders zou iemand die 1 euro doneert ook FM kunnen worden, dat Fullmember pas ik dus aan zodra ik zie dat er betaald is.

:mrgreen:

Zie dat het al goedgekomen is met de status.

Maar weer wat bijgeleerd :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden