Ga naar inhoud
  • 0

distributieriem


iefke

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb de auto gekocht in Bergen. Heb hem net en heb nog 6 maanden bovag garantie. Neem aan dat mocht ie knappen voordat ie vervangen is, de kosten dus voor de garage zijn, toch?

 

De garage heeft mij zowiezo al toegezegd dat ze de riem nog op hun kosten vervangen, even voor de goede orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier een reaktie van een ervaringsdeskundige: Mijn distributieriem hoefde ook pas bij de 180000 km vervangen te worden, maar knapte onderweg naar onze vakantiebestemming in Frankrijk bij 170000km. Zie voor een verslag van alle ellende mijn topic maar eens... Totale reparatiekosten nu ca €4000,-!! En VW geeft niet thuis hoor!! Kwestie van pech :angry: In het vervolg laat ik 'm ook véél vroeger dan voorgeschreven vervangen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier vorige week een brief van de dealer gehad waarin netjes gemeld werd dat op 6 november 2008 bij een kmstand van 131.878 de distributieriem vervangen is en dat zij adviseren uiterlijk de riem bij 251k te vervangen. Ik vind het wel erg netjes dat ze even een reminder gestuurd hebben. De huidige km stand is +/- 245K dus.... wie weet wat een riemwissel incl rollen en waterpomp kost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden