Ga naar inhoud

theo carshine

Members
  • Aantal items

    49
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over theo carshine

  • Verjaardag 17-08-1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.carshine.eu

Profile Information

  • Plaats
    N.O.P geb. fries
  • Interests
    Auto's, motoren en boten

theo carshine's Achievements

0

Community reputatie

  1. Ja je schijnt daar goed op te moeten letten. Ik kon het ook nauwelijks een auto noemen tot dat je er mee gaat rijden. De ruimte viel mij mee en het comfort op de snelweg is ook o.k. alleen op de verkeersdrempels merk je de korte wielbassis. Dan moet je echt wel van het gas anders krijg je toch een opdonder. Verder lekker zuinig en wendbaar. Je kunt hem echt in de kleinste gaatjes parkeren.
  2. Nu ook al de Alfa 156 verkocht. Ingeruild op een V-klasse Mercedes op G3 Lekker ruim en op gas. Das wel twee uitersten. Smart en V-klasse
  3. Aangezien we drie grote auto's voor de deur hadden heb ik een kleine auto voor de passat terug gekocht. Het moest wel iets apparts zijn dus is het een getunede Smart CDI geworden. Door het lage verbruik en de energieklasse A een goedkoop dieseltje. 200 euro wegenbelasting per jaar ipv 100 euro per maand. En 1 op 30 (volgens het boekje) ipv 1 op 16. Dit 1 op 30 zal wel erg positief zijn maar 1 op 25 heb ik nu al gereden. Ik hoop dat dit een goede keuze is. De CDI motoren zouden goed moeten zijn. De benzine motoren waren dit iig niet. Standaard is hij 40 PK en nu 62 PK. Mooie lichtmetalen velgen en airco maken hem compleet.
  4. Ik heb de afgelopen Jaren met veel plezier in mijn Passat gereden en deel genomen aan dit forum. Helaas door dure reparaties die er aan zaten te komen en de dure brandstof prijzen heb ik het besluit genomen mijn Passat te verkopen. Voor vragen over autopoetsen of het repareren van het deurslot of iets dergelijks kunnen jullie altijd mailen. Bedankt voor de leuke tijd en ik blijf hier zo nu en dan lezen over de leuke meatings e.d.
  5. 3b variant TDI bj2000 66kw Normaal 1:17
  6. Ik wil hem er wel voor je inzetten. Is wel een aardig werkje als er een hele kabel in moet. Alleen het nokje (als dat kan) is een klusje van niets. Lijmen lijkt mij niet echt de oplossing zou je hem alsnog eens moeten vervangen word dat mischien een moeilijke klus.
  7. ik heb die van mij vanmiddag er uit gehad en weer gesoldeerd. werkt weer perfect. Ik weet nu hoe het moet dus als er iemand is met het zelfde probleem kan diegene langskomen en zal ik dit repareren.
  8. Zoek hier ff op het forum en er staat een uitgebreide beschrijfing hoe je dit probleem op moet lossen. http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/
  9. normaal dus geen tuimelschakelaar
  10. Ik heb het zelfde probleem en bij mij schokt de cc zo nu en dan ook nog
  11. Ik had dat ook tot op een zondagavond mijn vrouw belt met de mededeling dat de passat niet meer rijd en alle lampjes branden. Ik wist direct dat de multiriem geknapt was . Alles laten vervangen en nog steed dat iritante geluid . Blijkt het dus de poulie van de dynamo te zijn. Alles met elkaar wel weer 500 euro lichter.
  12. Heb ik ook gehad, dat kwam door een defecte pulsgever in de versnellingsbak. De CC dacht dat ik harder ging en remde op de motor af. Komt blijkbaar vaak voor bij het model 1997-2001. Wat waren de kosten en is dit eventueel zelf te doen?
  13. Ik heb het probleem ook alleen gaat hij bij van het gas en er direct weer op. Ook een schok effect. Doet het al een jaar met vlagen. Ik hoop dat hier wat uitkomt waar ik ook wat mee kan.
  14. Bel me maar of via pb. Altijd te regelen.
  15. Klopt als het er eenmaal in zit krijg je het er niet meer uit. Je kunt het met geluk en niet al te harde lak met polijsten een stuk minder zichtbaar krijgen maar meestal krijg je het niet meer weg. Quincy heeft gelijk: direct schoonmaken!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden