Ga naar inhoud

Geweldige Service In Wolfsburg (NOT!)


VisionRoy

Aanbevolen berichten

M'n ouders zijn deze week naar berlijn geweest op vakantie, en ze wouden persé een mooie VW sleutelhanger voor me meenemen. Ze hadden een hele mooie gezien, en die wouden ze kost wat kost hebben voor me.

 

Dus ze waren in berlijn zelf bij de VW Dealer naar binnen gelopen, en daar lag hij. Dus ze vragen of ze die mogen kopen. "nee sorry, dat is het showmodel voor in de vitrine, maar in wolfsburg zijn ze wel gewoon op voorraad." Dus zogezegd zogedaan, mijn ouders speciaal voor mij naar wolfsburg naar de autostad gereden. Ze komen daar aan, en toen ze bij de ingang € 14,- p.p. af moesten rekenen besloten ze toch eerst maar even te vragen of ze de sleutelhanger wel konden kopen daar. Het antwoord : "Nee sorry, de verkoopster is er niet op zondag". Terwijl hij gewoon een meter van hen af in de vitrine lag.

 

Is dat service of wat ? :?

 

De kennisen van ons die erbij waren waren bijna in staat om hun bestelde Fox af te bestellen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah, kijk wolfsburg is best een eind rijden vanuit berlijn. En dan komen ze speciaal voor die sleutelhanger... gewoon 1 miezerig ding wat een meter van ze af in de vitrine ligt, en dan vertikken ze het om dat ff te regelen. De shop was overigens wel gewoon open, maar de verkoopster was er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, waar krijg je nog service tegenwoordig???

 

Hier op het forum! Wij verlene service in de vorm van luisteren, raad geven, mee schelden, aanbieden om iemands knieschijven te breken, een siciliaanse stropdas te geven, flyers te maken, sjips ewee te promoten en zelfs een brief auf hohen Pfoten te sturen naar de fabriek in Wolfsburg.

 

Als dat geen service is..... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, waar krijg je nog service tegenwoordig???

 

Hier op het forum! Wij verlene service in de vorm van luisteren, raad geven, mee schelden, aanbieden om iemands knieschijven te breken, een siciliaanse stropdas te geven, flyers te maken, sjips ewee te promoten en zelfs een brief auf hohen Pfoten te sturen naar de fabriek in Wolfsburg.

 

Als dat geen service is..... :lol:

 

Amen 8) :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden