Ga naar inhoud
  • 0

kenteken verlichting stuk


LFC

Vraag

Ik heb de lampjes al vervangen maar de verlichting doet het nog steeds niet, wat kan het zijn ???

Welke zekering moet ik hebben en waar zit die.

Of heeft de kenteken verlichting geen aparte zekering. Kan er niks over vinden in het instructie boekje

 

Groet Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

als je een 3c hebt , ( da gok ik maar) dan zitten de zekeringen achter een paneel aan de zijkant van het dachboard , en dit aan de beide kanten

en die zekering die kapot is ga je moeten uitmeten waar die zit , want die zekeringskasten zijn voor elk motor type anders bestoken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb ook eens vlug gekeken en ook niet gevonden, wat je wel hebt is dat je toch weet waarvoor de zekering dient en dewelke je dan zeker niet moet controleren. De zekeringen die betrekking hebben met enige verlichting of randapparaat ervan (bv lichtschakelaar) die kan je dan extra gaan controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

laat die melding eens wissen met vagcom , als ze niet terug komt moeten de lampjes het weer doen

er moet ergens een zekering zijn in jouw auto , en ook al ziet die er niet stuk uit je moet ze allemaal na meten , dit doe je het makkelijkste met zo een goedkope stroom zoeker

een zijde een krokodil die je op de massa hangt en andere zijde zo een naald waar je overal kunt bij in prikken om stroom te zoeken , dan meet je aan de beide zijde van de zekeringen als ze stroom hebben ,

als je dit gedaan hebt en je vind nog steeds niks , dan moet je gaan na meten als je geen draad breuk hebt , wat ook kan is een slecht contact in de houder van het lampje zelf

bij een 3c kan de 2 metalen delen die in de klep zitten waar je de houder in schuift nogal oxideren daarom met een schroeven draaier alles zuiver krassen en dan de houder er eens opnieuw in pluggen , en een nieuw lampje zou ik ook proberen want dat kan kapot zijn ook al ziet het er niet kapot uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb als eerste de lampjes vervangen toen dat niet werkte heb ik nieuwe houdertjes gekocht.

Ik vond het al vreemd dat alle twee de lampjes tegelijk stuk gingen.

 

Mijn PDC piept ook heel zachtjes achter, voor piept hij normaal, heeft dit er iets mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De verlichting dus ook de kentekenverlichting wordt als ik me niet vergis geregeld door module j519, misschien moet je hier eens nader naar kijken, misschien zit er een stekkertje los of maakt geen goed contact?

post-10781-1423826310,0445_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kenteken verlichting doet het weer.

 

Auto moest voor de apk en aangezien er verder toch niks aan mankeert heb ik de auto naar de dealer gebracht.

Dat heb ik dus geweten 2 dagen zijn ze bezig geweest, bedrading is overal vervangen zaten breukjes in.

 

Ik ben er goed ziek van (Van de rekening)

 

Ik heb ook nog even gevraagd als ze ook in de historie kunnen kijken m.b.t onderhoud aangezien de auto altijd bij vw in onderhoud is geweest.

Ja zeer goed onderhouden er zijn 2 verstuivers vervangen en nog een aantal dure onderdelen.

Dus nog 2 verstuivers te gaan, geweldige auto's toch die Passats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb wel eens gehoord dat bij het monteren van een ruithamer de draadboom met die scherpe pinnen geraakt wordt.

Lijk me meer verklaarbaar dan draadbreuk.

Dat krijg je alleen bij veelvuldig buigen van een draad.

Hoewel, bij de kofferbak doorvoer zou het kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden