Ga naar inhoud

3 punts gordel inbouwen 3B Variant 1999


trotse mama

Aanbevolen berichten

Daar is wel eens een topic over geweest, lang geleden. Volgens mij kwam het er op neer dat ombouwen van de bestaande bank niet te doen is, maar dat je heel soms op de duitse E-bay een bank kunt vinden van een Passat waarin standaard 3 3-puntsgordels achterin zaten. Ze zijn er wel, maar je moet ze met een vergrootglas zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een 3b variant uit '99 met 3x 3puntsgordel. Was een comfortline, stoffen interieur, deze kwam uit Zwitserland. Dus ze bestaan wel. Mijn huidige auto heeft overigens ook slechts 2x 3puntsgordel. Had ik het geweten, had ik mijn interieur meteen teruggekocht van de sloperij. Na een maand (toen ik mijn huidige auto had gekocht) was het al weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op marktplaats al rond gekeken en heb daar al een paar achterbanken gezien met 3 punts gordel. Alleen allemaal geheel beige leer terwijl we nu leer alcantara hebben en dat vinden we toch wel heel fijn.

Een gordel uitbouwen en dan op onze achterbank plaatsen is dat mogelijk of niet??? of moet je toch echt een geheel andere achterbank???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden