Ga naar inhoud

Alles in kleur spuiten, zilvere 3BG


VisionRoy

Aanbevolen berichten

En toen ... was mijn auto weg :( ...

 

Ik weet dat hij (waarschijnlijk) mooier terug komt als dat ik m wegbracht, maar het blijft toch pijn doen om je auto zo ergens achter te laten.

 

Hij zou waarschijnlijk morgen al klaar zijn, maar ik heb gezegd dat hij niet moest haasten. Ik heb liever dat ie een halve dag extra eraan werkt en dat het dan ook perfect is.

 

Dus, ik hou jullie nog even in spanning (en mezelf het meeste) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Auto'tje wordt vast goed verzorgd en staat lekker warmpjes binnen.

 

Ik hoop het, hij is gewend om lekker in onze verwarmde garage te slapen ... En elke avond ging ik nog even aan hem voorlezen :(.

Als hij maar niet boos is als ik hem straks weer ga halen :P

 

Maarja, hij moet juist blij zijn :D ... een opfrisbeurtje, een tokspeed grill komt eraan, en hij krijgt ook chrome kentekenhouders. En de krasjes en deukjes die hij in de jaren opgelopen heeft worden ook nog behandeld aankomende week. Als ik het zo zegt lijkt het wel connie breukhoven in auto-vorm. Hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toen meteen vlak na de aankoop mijn zwarte bumperdelen laten spuiten in satin silber met een japanse stootlijst voor (zonder nummerplaatuitsparing). Bij een zilvere passat vallen de donkere delen mij iets teveel op. Nog geen seconde spijt van gehad.

 

Roy, het zal er zeker goed uit gaan zien !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toen meteen vlak na de aankoop mijn zwarte bumperdelen laten spuiten in satin silber met een japanse stootlijst voor (zonder nummerplaatuitsparing). Bij een zilvere passat vallen de donkere delen mij iets teveel op. Nog geen seconde spijt van gehad.

 

Roy, het zal er zeker goed uit gaan zien !

Helemaal mee ens frankqs :thumb:
Link naar reactie
Delen op andere sites

hij is gewend om lekker in onze verwarmde garage te slapen ... En elke avond ging ik nog even aan hem voorlezen :(.

Als hij maar niet boos is als ik hem straks weer ga halen :P

 

Wat ben ik dan een bruut. Mijn auto staat dag en nacht buiten. De enige keer dat ie warm staat is in de parkeer garage als ik op zaterdag boodschappen doe in de stad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij moet nog een nachtje extra blijven :( ...

 

Kreeg net telefoon :

"Volgens mij ben jij een fanatiek poetser"

Klopt, hoezo

"Nou, we hadden gisteren alles in de grondlak staan enzo, en vanmorgen wouden we het gaan spuiten, en toen viel alles eraf door de siliconen van je poetsmiddel"

Oeps!

"nee geen probleem, we beginnen gewoon weer van voorafaan, morgen is hij klaar"

 

Dus :P ...

En ik heb gezegd dat ze de schade die ik op mijn voorbumper had ook maar even mee moesten pakken nu ze toch nog bezig zijn. Dan is hij straks weer helemaal tip-top in orde.

 

Ik hoop maar dat ze lief voor mn beestje zijn, want hij moet dus nog een nachtje logeren. Maar morgen krijgt ie weer alle aandacht van me hehe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die spuiter is niet blij met je...

 

Heb je enig idee hoe weinig ik daar om geef ?

Niet lullig bedoeld, maar ik hoef geen relatie met hem :D

 

Zolang hij mijn wagen netjes spuit vind ik het helemaal prima.

Maar het valt allemaal reuze mee hoor, want de voorspoiler en stootlijsten waren allemaal nieuw en dus siliconenvrij ;)

Hij heeft alleen problemen met de dorpels en achterspoiler. Allemaal vrij makkelijk te behandelen onderdelen lijkt me (makkelijke vorm om te schuren enzo).

 

Hij zij zelf dat hij het helemaal in orde zou maken, want ze hielden zelf ook niet van afbladderend werk. Het lijken me wel degelijke vakmensen. Ze doen ook veel aan oldtimers enzo. En ik denk niet dat ik de eerste ben met silliconen op zn te behandelen delen. Dat valt toch wel op te lossen lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch ni? Dan ben je wel heel goedkoop uit met de kosten hoor.... hahaha

 

Daar zit natuurlijk wel wat in ... misschien morgen toch eens een keer met hem flirten, kijken of hij intresse heeft :lol:

 

Ik ben benieuwd naar de resultaat..

 

Anders ik wel Antonio.

Maar ik zat eigenlijk te hopen dat je het resultaat zeer binnenkort eens in het echt zou willen komen bekijken ? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden