Ga naar inhoud
  • 0

Mistlamp stuk geschoten


passatvw

Vraag

Hallo,

Ik heb meerdere collega´s die nog een passat kunnen leasen, en die roepen bijna allemaal dat die mistlampen steeds stuk worden geschoten door steenjes (ja zijn bijna allemaal type: "bumperklevers ook altijd, had er net nog 1 voor me"

Sommige hebben al echte "fishtanks" met zoetwater vissen.

Dit heb ik zelf ook gehad Actie punt geweest van vdub,maar met mijn 3bg nog nooit gehad.

Maar mijn vraag is hebben jullie daar nu ook last van of zijn het gewoon brokken makers.

 

Ik heb mogelijk een oplossing gevonden.

Maar alleen als er genoeg animo is :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Elke auto die ik heb is het cashen voor de VW Dealer. Elke 1-1,5 jaar is er wel weer zo'n mistlamp kapot. Wacht nu gewoon tot de tweede kapot is, dan hoef ik maar één keer langs de garage. Twee weken geleden allebei nog laten vervangen. Dat vele onderhoud aan de snelwegen is wel goed, maar niet voor de mistlampen.

De nieuwe passat kan je niet eens meer zoder 'grindvanger' bestellen. Nu zit ook de statische bochtverlichting er nog bij en zijn de glazen nog groter geworden. Dat betekent maar één ding: Nog meer cashen voor de VW dealer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij mij is de rechter mistlamp ook al een poosje kapot, maar nog geen aquarium. :mrgreen:

Das jammer, ik heb dat nu ook niet meer, maar m'n visje moet nog kunnen zwemmen.

Hier mijn visje :

images?q=tbn:ANd9GcQo3h5NVKlr2lWINEBBH58_sd8fbdlqj8kQ3lkpbb7dUybq6EyuHA

 

Een is geen, heb je nog een tweede visje. Dan kan laat ik zelf wel water in de andere mistlamp lopen. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Komt goed Alfred :mrgreen: , maar tot nu toe maar 2 mensen die wel eens zo'n lamp kapot heb laten schieten door een steentje.

 

Vreemd, maar dan komt het toch door die bumper kleverts.

 

Ja, ik denk ook dat het door al die bumper klevers komt, vanochtend reden er weer een aantal voor me. :twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb gelukkig hier ook nog geen last van. rij nu 27.000 km met de 3C. Wat mijn voorganger heeft moeten vernieuwen weet ik niet, alleen dat de auto veel gebruikt is op de Duitse Autobahn te vinde was..., zal ook wel veel links hebben gereden. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bij het trug rijden van de meeting in groningen bij bassie heb ik een serieuze dikke steen door mijn rechtse koplamp gehad , dus daar was geen ander alternatief meer dan deze kompleet te vervangen , helaas staat die linkse zo vol steenslag dat het contrast zo groot is dat ik nu die andere ook gewoon ga vervangen ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nog eentje dan: nergens last van... :angel:

Whaha zeg Ronald met z'n Bootje, nee grapje

 

ik dacht echt dat het toch veelvuldig probleem zou zijn.

[Note to my self]

Meer op 't forum zijn en lees topics :bash:

[/note to my self]

 

Ik had een plakfolie die ook in kogel dempend glas gebruikt word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden