Ga naar inhoud

eindelijk verlaagd


LFC

Aanbevolen berichten

De eerste kilometers vond ik ze wat lawaai maken maar nadat ik de spanning van 2.5 naar 2.8 veranderde is dat al wat beter geworden.

Las hier op het forum dat iemand zelfs met 3 bar reed(ook maar even proberen).

 

 

Ik schrok in het begin van het comfort verschil, 17 inch naar 19 inch. Maar door de koni sportkit rijd de auto een stuk beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste kilometers vond ik ze wat lawaai maken maar nadat ik de spanning van 2.5 naar 2.8 veranderde is dat al wat beter geworden.

Ik rij er ook op :wink:

Had ze eerst op 2.9, later naar 2.5. Sinds gisteren naar 3.0 en moet zeggen dat het verbruik afgenomen is.

Maken inderdaad iets meer lawaai, maar m.i. niet hinderlijk

Ik schrok in het begin van het comfort verschil, 17 inch naar 19 inch. Maar door de koni sportkit rijd de auto een stuk beter.

:mrgreen::thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit, maar let wel even op als je naar 3 bar gaat of de banden dan niet alleen in het midden beginnen af te slijten.

Te hoge banden spanning maakt de auto inderdaad zuiniger, maar maakt het weg contact ook meteen minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de auto de auto vorige week uit laten lijnen bij Profile hier in Groningen.

Ik had helemaal geen klachten maar gewoon voor de zekerheid en die vertelden mij ook dat de bandenspanning wat laag was 2.8 bar.

Zij doen er 3.1 bar in. Uitlijnen was wel nodig vertelde de monteur mij.

 

Keek net even op boordcomputer en het verbruik viel mij 100% mee, laatste 3000 km 5.8 gemiddeld,wel heel veel snelweg km zaten daarbij.

3 keer nurburgring heen en weer dat telt aardig op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit, maar let wel even op als je naar 3 bar gaat of de banden dan niet alleen in het midden beginnen af te slijten.

Te hoge banden spanning maakt de auto inderdaad zuiniger, maar maakt het weg contact ook meteen minder.

Vredestein adviseerde mij om met 3.0/3.1 bar te gaan rijden.

Je kunt de Koni veren ook nog aan passen naar harder of zachter.

Dat zijn niet de veren, maar de voorste schokdempers die je inderdaad kan verstellen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden