Ga naar inhoud

Dagrijverlichting


roelh

Aanbevolen berichten

Heel mooi gedaan Roel! (passat2010)

 

 

Ik wil ook wel graag DRL. Maar wil mijn mistlampen niet opgeven, althans de units niet. Dus zit over een leuk en mooi passende LED-strip te denken of de mistlampen om te bouwen. Maar in ieder geval wel aan te sluiten op de daarvoor bestemde pin in de lichtschakelaar :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Halllo,

 

Ik blijf toch googlen en ebayen en kwam dit tegen.

http://cgi.ebay.de/16-LED-Tagfahrlicht- ... 45f9814a00

Kan het wat zijn? Ziet er wel heel fel uit en ik denk voor 30 euro ong je geen armoed kunt hebben, of hebben jullie hier heel ander idee over?

 

En deze, met ECE R87 keurmerk, ook al zegt het me niks ;)

http://cgi.ebay.de/24-LED-Tagfahrlicht- ... 3a61a8cdcd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie eigenlijk geen verschil tussen die 2, behalve dat de één 24 heeft en de ander 5 led... Maargoed..

En 5050led moet ik nog even doorlezen dan... Ik zie dat het iig met de grote te maken heeft

 

Dit is 5050 drl. Op de foto geeft het iig wel veel licht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De OEM audi S6 DRL units gebruiken 5 high power leds. Bij deze leds komt meer kijken dan bij een gewoon huis tuin en keuken ledje. Bij de High power leds moet er gezorgd worden voor een constante stroom en moet er een voldoende koeloppervlak aanwezig zijn (koelrib of aluminium profiel). Indien de warmte niet tijdig zal weggenomen worden dan zal de led gewoon opbranden.

Dus het verschil in de kostprijs zal dan zitten in de kostprijs van de gebruikte materialen. Koeloppervlak nodig of niet, meerprijs tussen gewone smd en high power leds, ander soort voedingsverzorging, enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Someone? Iemand vast wel toch? Heb nog naar de foto's van Roel's auto gekeken, maar damn ziet er wel gelikt uit...

Ik hoorde dat hij weer 2 setjes had verkocht, ben ook benieuwd naar die foto's... maar soms moet je gewoon iets doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Someone? Iemand vast wel toch? Heb nog naar de foto's van Roel's auto gekeken, maar damn ziet er wel gelikt uit...

Ik hoorde dat hij weer 2 setjes had verkocht, ben ook benieuwd naar die foto's... maar soms moet je gewoon iets doen

de foto's staan er al een tijdje op........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Someone? Iemand vast wel toch? Heb nog naar de foto's van Roel's auto gekeken, maar damn ziet er wel gelikt uit...

Ik hoorde dat hij weer 2 setjes had verkocht, ben ook benieuwd naar die foto's... maar soms moet je gewoon iets doen

Ik denk dat je nog wel een maand kan lezen en nadenken maar dan gebeurd er niet veel. Mn oude dagrijlampen zijn te koop voor een tientje maar ik gok erop dat je die niet wilt. (of je moet er mee aan het knutselen gaan, ze zijn in goede staat) Ik ben zeer tevreden over die van roel en de prijs is niet slecht, daar koop je geen andere voor die zoveel licht geven en op maat gemaakt zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden